مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: در سال جاری آموزش و پرورش استان گلستان پذیرای بیش از 360 هزار دانش‌آموز در دوره‌های مختلف تحصیلی است و متاسفانه تاکنون سه درصد از دانش‌آموزان گلستانی هنوز ثبت‌نام نکردند.

3 درصد از دانش‌آموزان گلستانی هنوز ثبت‌نام نکردند

گزارش گلستان ۲۴؛ احسان گوهری‌راد امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: در سال جاری بیش از 360 هزار دانش‌آموز وارد مدارس استان گلستان می‌شوند.

وی تصریح کرد: حدود 4 میلیون و 600 هزار جلد کتاب برای دانش‌آموزان گلستانی باید آماده شود که از این تعداد حدود 3 میلیون کتاب از طریق آموزش و پرورش توزیع می‌شود.

*توزیع یک میلیون و 600 هزار جلد کتاب به دانش‌آموزان متوسطه اول / 97 درصد از دانش‌آموزان واجد شرایط در سامانه آموزش و پرورش ثبت‌نام کردند

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان ابراز کرد: یک میلیون و 600 هزار جلد کتاب دیگر که مربوط به دانش‌‌آموزان دوره متوسطه اول است در کتاب‌فروشی‌ها توزیع شد.

گوهری‌راد خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش استان گلستان سامانه‌ای را تدارک دیدند که دانش‌آموزان باید در این سامانه ثبت‌نام کنند و در غیر این‌صورت کتاب درسی به آنها تعلق نخواهد گرفت.

وی اظهار کرد: حدود 97 درصد از دانش‌آموزان که واجد شرایط بودند در این سامانه ثبت‌نام کردند و متاسفانه تاکنون سه درصد از دانش‌آموزان گلستانی هنوز ثبت‌نام نکردند.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار