مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان، از اعزام کاروان حامل اقلام ورزشی و نرم افزاری به ارزش ۷۰۰ میلیون تومان به مدارس گلستان با اولویت مناطق محروم و سیل‌زده خبر داد.

324 مدرسه در استان گلستان بر اثر وقوع سیل و رانش دچار خسارت شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ در آستانه بازگشایی مدارس سومین مرحله از اقلام ورزشی و نرم‎افزاری عازم مدارس استان گلستان شده است.

این کاروان تجهیزات ورزشی با شعار «مهر با نشاط» و با هدف کیفیت‌بخشی زنگ ورزش عازم شهرستان‌های استان گلستان شده است.

15 هزار طناب، 3 هزار و 500 توپ، 50 میز تنیس روی میز و ... در این کاروان جای گرفته است تا دانش‌آموزان بتوانند برای دستیابی به نشاط و شادمانی و کسب آمادگی بیشتر در مدارس به ورزش بپردازند.

استاندار گلستان در حاشیه اعزام کاروان حامل اقلام ورزشی و نرم‎افزاری به مدارس گلستان اظهار کرد: ما تنها به اعزام این کاروان ورزشی به مدارس گلستان بسنده نخواهیم کرد و در طول سال نیز اگر بتوانیم امکاناتی برای فعالیت تربیت بدنی آماده کنیم حتماً آن را تهیه خواهیم کرد و اعزام وسایل ورزشی و تجهیزات به مدارس استمرار می یابد.

* اقلام ورزشی و نرم افزاری 7 میلیاردی برای تمامی مناطق گلستان با اولویت مدارس مناطق سیل‎زده و محروم ارسال می‌شود

هادی حق‌شناس بر اهمیت ورزش برای سلامتی روح و جسم تأکید کرد و یادآور شد: اگر سلامت جسم نباشد آموزش و پرورش اثرگذار نخواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان نیز ارزش ریالی اقلام ورزشی و نرم‌افزاری را 700 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: این اقلام برای تمامی مناطق استان گلستان با اولویت مدارس مناطق سیل‎زده و محروم ارسال می‌شود.

احسان گوهری‌راد ادامه داد: علاوه‌بر این اقلام ورزشی، حدود 3 میلیارد تومان وسایل و تجهیزات برای مدارس و کلاس‌های هوشمند و همچنین مدارس دارای بازمانده از تحصیل اعزام می‌شود که شامل کامپیوتر، وسایل الکترونیکی، چاپگر و وسایل سمعی و بشری برای کلاس‌های هوشمند است.

* 324 مدرسه در استان گلستان بر اثر وقوع سیل و رانش دچار خسارت شد

وی اضافه کرد: همچنین در راستای ارتقای بهداشت مدارس و سلامت دانش‌آموزان 900 بسته بهداشتی نیز با اولویت مناطق سیل‌زده به مدارس گلستان ارسال شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان به خسارات سیل و رانش به مدارس گلستان اشاره کرد و یادآور شد: 324 مدرسه در استان گلستان بر اثر وقوع سیل و رانش دچار خسارت شد که 24 مدرسه سیل‌زده نیاز به بازسازی مجدد دارد و خوشبختانه با همت گروه‎های جهادی و اقشار مردمی بسیاری از این مدارس قبل از سال تحصیلی جدید بهسازی و تعمیر شده است.

فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار