فرماندار گرگان با ابراز نگرانی از تبعات استفاده نادرست فضای مجازی گفت: جنگ فرهنگی خاموش و بی‌خطر بنیان خانواده را هدف گرفته و آمار آسیب های اجتماعی

وظیفه جامعه به ویژه دانش آموزان تداوم راه شهدا و مقاومت است

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمد حمیدی صبح امروز در مراسم نمادین بازگشایی مدارس که به صورت متمرکز در دبیرستان حضرت معصومه (س) شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: نگرانی نظام و دولت در بخش آسیب‌های فضای مجازی جدی است و تبعات آن سنگین‌تر از جنگ سخت است.

وی توجه دانش آموزان را به تزکیه نفس جلب و خطاب به آینده‌سازان جامعه تصریح کرد: هر کس باید مواظب خودش باشد یکی از راه‌هایی که می‌توانید خود را از آسیب های فضای مجازی مصون کنید متوسل شدن به فرامین قرآن است.

فرماندار گرگان با بیان اینکه تعلیم و تربیت دو مولفه مهم است، گفت: تقارن سال تحصیلی جدید با هفته دفاع مقدس حامل یک پیام بزرگ است که دانش آموزان باید نسبت به این مهم توجه و تحقیق کنند.

* وظیفه جامعه به ویژه دانش آموزان تداوم راه شهدا و مقاومت است

حمیدی؛ آرامش و امنیت کشور را مرهون برکات دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: وظیفه جامعه به ویژه دانش آموزان تداوم راه شهدا و مقاومت است.

وی با اشاره به الگوگیری دانش آموزان از سیره حسینی و زینبی ابراز کرد: باید از محرم و عاشورا درس بگیریم کربلا به تنهایی یک دانشگاه است و دانش آموزان باید مسائل را از آن استخراج کنند.

فرماندار گرگان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی انقلاب ارزش‌هاست، اظهار کرد: در کنار آموزش باید تعلیم و تربیت اسلامی مورد توجه باشد نمونه‌های زیادی در تاریخ داریم که می‌توانیم از آنها الگو بگیریم.

حمیدی یکی از مشکلات مبتلا به جامعه را تلفن همراه دانست و گفت: این ابزار ارتباطی عامل افزایش آمار آسیب‌های اجتماعی به ویژه در حوزه خانواده است که این آسیب روز به روز متاسفانه در حال افزایش است.

*آمار آسیب‌های اجتماعی در حال افزایش است
وی فضای مجازی و تلفن همراه را بستری برای تهدید خانواده برشمرد و تصریح کرد: دشمن از طریق جنگ نرم بنیان خانواده را مورد تهدید قرار داده است اگر دانش آموز و جامعه در این فضا به انحراف کشیده شوند باید پاسخگوی خون شهدا باشند.

حمیدی با اشاره به اینکه آمار آسیب‌های اجتماعی در حال افزایش است، گفت: آمار طلاق، اعتیاد در جامعه زیاد شده به دلیل اینکه مواظب خودمان نیستیم و تنها راه حل مصون ماندن از خطرات توجه به فرامین الهی است.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار