فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: سپاه باید در مقابل مشکلات سد بلای مردم باشد و ما این را در سیل به نمایش گذاشتیم و خدمت بی‌منت بدون هیچ خط‌کش‌گذاری به مردم نجیب‌مان ارائه کردیم.

سردار معروفی: سپاه سد بلای مردم در برابر مشکلات است/ تا آخر کنار سیل‌زدگان می‌مانیم

به گزارش گلستان ۲۴؛ سردار حسین معروفی شامگاه یکشنبه در گفت‌وگویی خبری ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس اظهارداشت: ما در جنگی که به ما تحمیل شد، دست خالی و تنها بودیم اما توکل برخدا و اعتماد به سنت الهی و همچنین تابعیت محض از ولایت فقیه ما را به پیروزی رساند.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس ما برگرفته از مکتب و آرمان‌های سیدالشهدا (ع) بود، خاطرنشان کرد: دفاع ما از انقلاب اسلامی و ملت و کشور ایران برای این « مقدس» نام گرفته است که ما با تأسی از مکتب عاشورا از اسلام، قرآن، ملت و کشورمان دفاع کردیم.

فرمانده سپاه نینوای استان بیان داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز جنگ تحمیلی علیه ملت ایران، ابرقدرت‌های شرق و غرب در کنار هم و در مقابل یک انقلاب نوپا قرار گرفتند. اما ملت ایران و رزمندگان ما آنچه که به عنوان بقای دین در عاشورا آموخته بودند در دفاع مقدس مشق کردند.

وی خاطرنشان کرد: آن زمان بزرگترین و سخت‌ترین ائتلاف نظامی جهان علیه ملت ایران قد علم کرد؛ زمانی که ما هیچ نداشتیم اما به فضل الهی و راهبری‌های امام زمان‌مان به پیروزی رسیدیم. امروز شرایط ما نسبت به اوایل انقلاب کاملا متفاوت است. قدرت نظامی و دفاعی ما برای ملت ایران بازدارندگی و عزت آفریده است.

سردار معروفی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی سپاه را سنگر مستحکم انقلاب اسلامی دانسته است‌، گفت: سپاه باید در مقابل مشکلات سد بلای مردم باشد و  ما این را در سیل به نمایش گذاشتیم و خدمت بی‌منت بدون هیچ خط‌کش‌گذاری به مردم نجیب‌مان ارائه کردیم.

وی تأکید کرد: اقدامات سپاه در زمینه خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان همچنان ادامه دارد و همانطور که به مردم قول دادیم در زمان بازسازی خسارت‌های سیل هم در کنارشان خواهیم ماند.

فرمانده سپاه نینوای استان همچنین بیان داشت: در هفته دفاع مقدس امسال بیش از 630 برنامه در سطح پایگاه‌های مقاومت، کانون‌های فرهنگی و غیره در استان اجرا می‌شود.

تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار