معاون گردشگری میراث فرهنگی گلستان گفت: بازدید از تمامی موزه های استان گلستان در روز جمعه ۵ مهرماه به مناسبت روز جهانی گردشگری رایگان است.

۵ مهر بازدید از موزه های گلستان رایگان است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایسنا, احمد تجری با اشاره به اینکه شعار امسال روز جهانی گردشگری “آموزش، اشتغال و مهارت” انتخاب شده است، اظهار کرد: به مناسبت این روز یک دوره آموزشی رایگان برای کلیه مخاطبین جامعه گردشگری با حضور دبیر فدراسیون جهانی راهنمایان گردشگری پیش بینی شده است.از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲۰ دوره آموزشی را برای افراد مرتبط با صنعت گردشگری برگزار کردیم و ۲۰ دوره آموزشی رایگان دیگر را هم تا پایان سال خواهیم داشت.

وی بیان کرد: همه ساله به مناسبت روز جهانی گردشگری، با اهدا گل و هدایا و بسته های تبلیغاتی استان به استقبال مهمانان و گردشگرانی که از طریق حمل و نقل ریلی و هوایی وارد گلستان می شوند، می رویم.

معاون گردشگری میراث فرهنگی گلستان بیان کرد: در روز جهانی گردشگری ۳۰ درصد تخفیف در هتل های استان، ۲۰ درصد تخفیف در واحدهای پذیرایی بین راهی استان و ۵۰ درصد تخفیف در خانه مسافرها با محوریت شرق استان را خواهیم داشت.

تجری گفت: از هفته آینده نمایشگاه صنایع دستی در سطح استان دایر خواهد شد.

وی یادآور شد: به مناسبت ایام محرم، در روز جمعه یک برنامه تعزیه و پرده خوانی در بافت تاریخی گرگان اجرا خواهد شد.

معاون گردشگری میراث فرهنگی گلستان تصریح کرد: با همکاری سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری گرگان در روز جمعه تور گرگان گردی رایگان را خواهیم داشت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار