عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس با بیان اینکه هنوز نیمی از خسارات سیل زدگان گلستانی پرداخت نشده، گفت: گلستانی ها همچنان چشم انتظار تامین خسارات هستند.

سیل زدگان گلستانی همچنان چشم انتظار تامین خسارات/ نیمی از خسارات پرداخت نشد

به گزارش گلستان ۲۴؛ نبی هزار جریبی نماینده گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصر شهروند با بیان اینکه سیل زدگان استان گلستان از عملکرد دولت در بازسازی و تامین خسارت رضایت ندارند، گفت: شش ماه از سیل استان گذشته و فصل سرما نزدیک شده اما خسارات مردم هنوز پرداخت نشده است.

وی افزود: دولت تا کنون تنها نیمی از خسارات برآورده شده به مردم را پرداخت کرده و مردم همچنان چشم انتظار تامین خسارت های وارده هستند.

عضوکمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: در جریان سیل اول امسال، خسارات زیادی به اموال، دامها، خانه ها، زمین های کشاورزی، محصولات باغی و زراعی وارد کرد.

هزار جریبی تصریح کرد: برخی از هم استانی های ما نه تنها خانه و منازل خود، بلکه تمام دارائیهای خود را از دست دادند و سیل آنها را آوار کرد.

وی اضافه کرد: قرار بود خسارات مردم از سوی دولت تامین شود اما دولت همچنان وعده می دهد و پرداخت خسارات به مردم را به روزهای آینده موکول می کنند.

عضوکمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: مردم به ما نمایندگان مراجعه می کنند و خواهان تامین خسارات هستند.

هزارجریبی تصریح کرد: فصل سرما نزدیک است و دولت باید هر چه زودتر خسارات مردم را پرداخت کرده تا مردم برای تامین مایحتاج و تجهیز منازل خود اقدام کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار