عضو مجمع نمایندگان گلستان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت برای جبران خسارت‌های سیل‌زدگان تسهیلات صفر درصد به آنان پرداخت کند.

 دولت تسهیلات صفردرصد به سیل‌زدگان گلستانی پرداخت کند

به گزارش گلستان 24 ؛ شهرام کوسه غراوی ظهر امروز در بازدید از برخی مناطق خسارت‌دیده براثر طوفان و سیل اخیر اظهارداشت: برای جلوگیری از تکرار اینگونه حوادث لایروبی سدهای بوستان، گلستان و وشمگیر باید در برنامه علاج‌بخشی موردتوجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه سیلاب اخیر خسارت زیادی به شرق استان گلستان وارد کرده است، افزود: پیشنهاد ما به دولت این است که برای رفع مشکلات مردم آسیب دیده از سیلاب اخیر، تسهیلات صفر در صد در نظر گرفته شود.

غراوی ادامه داد: رانش زمین در شرق استان خسارات زیادی برای راه‌های روستایی و منازل به بار آورده است که برای حل این مشکل باید راه حل اساسی تدبیر کرد.

وی بیان داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) و مدیرکل امور روستایی قول‌های مساعدی در خصوص پرداخت تسهیلات به مردم خسارت‌دیده داده‌اند.

نماینده مردم مینودشت، گالیشک، کلاله و مراوه‌تپه در مجلس شورای اسلامی گفت: تسریع در ترمیم و بازسازی جاده‌ها، زیرساخت‌های آب شرب روستایی، برق و غیره برای کمک به مردم باید در برنامه‌های اولویت‌دار مدیران قرار گیرد.

وی اظهارداشت: روکش آسفالت جاده کلاله به مراوه‌تپه با ده میلیارد تومان اعتبار و مسیر گوکجه کلاله به عزیزآباد نیز با حدود چهار میلیارد تومان در ماه‌های آینده شروع می‌شود.

غراوی گفت: امسال حدود پنج میلیاردتومان برای گردشگری شهرستان کلاله و همچنین ساماندهی مجتمع زیارتی گردشگری خالدنبی پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار