حجت الاسلام پورمیرزا گفت: هفته دفاع مقدس یک مکتب فکری و یک الگوی تمام عیار مقاومت است که عبرتها و بصیرتی تاریخ ساز برای کشور و الگویی برای سایر کشورها بود.

هفته دفاع مقدس یک مکتب فکری و یک الگوی تمام عیار مقاومت است

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام «حسن پورمیرزا» امروز (پنجشنبه 4 مهر) در جمع مسئولان فرهنگی با بیان اینکه فرهنگ حسینی، فرهنگ احیاگر بشر امروز و فرداست، گفت: نهضتی که امام خمینی (رحمه الله علیه) در دوران دفاع مقدس ترسیم کرد ادامه نهضت حسینی بود که تاثیر عمیقی بر دنیای اسلام برای استقامت و مقاومت در مقابل زورگویان و ستمگران داشت.

 

هماهنگ کننده کننده سازمان عقیدتی سیاسی آجا در استان گلستان خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس یک مکتب فکری و یک الگوی تمام عیار مقاومت است که عبرتها و بصیرتی تاریخ ساز برای کشور و الگویی برای سایر کشورها بود، که الهام بخش بیداری در منطقه و کشورهای مسلمان گشت که روی به اندیشه مقاومت و ایستادگی بیاورند.

 

حجت الاسلام پورمیرزا تصریح کرد: امروز کشورهای پیرامون و مسلمانان متوجه این مهم شده اند که کوتاه آمدن در مقابل خواسته های دشمنان هزینه آن بیشتر و جبران ناپذیر است که عزت اقتدار، انسانیت و فرهنگ، شرف کشور را مورد هجمه قرار می دهند و فقط آنان بفکر تامین منافع ملی خود هستند نه کشور مورد نظر.

 

هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی آجا در گلستان افزود: مسئولان فرهنگی باید فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت را در جامعه و جوانان تبیین کنند تا جوانان عزیز با رشادتها و فداکاری شهدا آشنا شوند و بدانند اقتدار و عزت امروز از خود گذشتگی هزاران شهید بدست آمده است.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار