یکی از مهمترین نکاتی که در این دیدار گفته شد حاشیه رفتن نیروهای انقلابی و ارزشی در این سازمان بود که این امر از ابتدای تاسیس صدا و سیمای گلستان وجود داشته و هنوز ترمیم نشده است.

در دیدار فعالان رسانه ای جریان انقلاب استان با مدیر کل صدا و سیمای گلستان چه گذشت ؟

به گزارش گلستان ۲۴؛ روز گذشته تعدادی از فعالان رسانه ای جریان انقلابی استان با دعوت بسیج رسانه مهمان دکتر منتظر حجت مدیر کل صدا و سیمای استان گلستان بودند .

در این دیدار صمیمی اعضای حاضر در جلسه به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند و در پایان مدیر کل صدا و سیما نیز سخنانی را ایراد کردند .

عمده مطالبی که در این نشست بیان شد ناظر به خط مشی صدا و سیمای گلستان طی سالهای اخیر و برخی مشکلات ساختاری و حواشی مدیریتی و سازمانی بود .

یکی از مهمترین نکاتی که در این دیدار گفته شد حاشیه رفتن نیروهای انقلابی و ارزشی در این سازمان بود که این امر از ابتدای تاسیس صدا و سیمای گلستان وجود داشته و هنوز ترمیم نشده است و از مدیر کل صدا و سیما خواسته شد در بحث انتصابات نیروهای ارزشی اهتمام بیشتری داشته باشد .

ضعف در بروز بودن ، ضعف تولیدات سیمای گلستان ، عدم پرداختن به مباحث اساسی استان نظیر زمین خواری ، عدم ارتباط با شبکه های خبری کشوری نظیر 20:30 برای پخش اخبار مهم استان ،  عدم تحول و ایده جدید در بخش های مختلف و عدم پخش بخش های جذابی چون ناترینگ از مباحثی بود که در این دیدار عنوان شد .

 یکی از فعالان رسانه ای از برخی مسائل اخلاقی در صدا و سیما گلایه کرد و خواستار ساماندهی چنین وضعی در این نهاد  ارزشی شد .

همچنین از حضور برخی فعالین ترکمن که خط مشی زاویه د اری با نظام داشته در شبکه ترکمنی استان انتقاد شد و گفته شد که اکثریت ترکمن های استان ملتی شریف و پاک هستند و نباید وجود چنین عناصری در این نقطه حساس به وحدت استان ضربه بزند .

در این نشست عنوان شد که چگونه صدا و سیما و رسانه های انقلابی استان در زمینه های مختلف از جمله فضای مجازی با هم ارتباط داشته باشند که نهایتا تشکیل قرارگاه رسانه ای برای نزدیکتر کردن دیدگاه های طرفین مصوب شد .

/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار