مسوول بسیج رسانه گلستان:

مسوول بسیج رسانه استان گلستان از کمبود خبرنگاران حرفه‌ای و تراز انقلاب در این استان گلایه کرد و گفت: متاسفانه تعداد خبرنگاران حرفه‌ای و تراز انقلاب در استان گلستان بسیار اندک هستند.

خبرنگار حرفه‌ای و تراز انقلاب در گلستان اندک است/ کلاس‌های آموزش خبرنگاری در گلستان تداوم بخشد

به گزارش گلستان24؛علی محمد جعفری صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: متاسفانه در سطح استان گلستان با کمبود خبرنگاران حرفه‌ای و تراز انقلاب مواجه هستیم که این مسئله به عنوان یکی از دغدغه‌های مهم بسیج رسانه قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: کمبود خبرنگاران حرفه‌ای در شهرستان‌های استان گلستان بیشتر احساس می‌شود و باید در زمینه آموزش به خبرنگاران تلاش بیشتری صورت گیرد.

مسوول بسیج رسانه استان گلستان با بیان اینکه ظرفیت بسیار خوبی در بسیج رسانه استان گلستان وجود دارد، ابراز کرد: خوشبختانه در بسیج رسانه استان گلستان ظرفیت‌های خوبی نظیر خبرنگاران دانشجو، طلاب، اساتید و غیره وجود دارند که در زمینه آموزش باید برنامه مشخصی صورت گیرد و ما این آمادگی را داریم که کلاس‌های خبرنگاری به صورت تخصصی برای خبرنگاران بویژه خبرنگاران جدیدالورود برگزار کنیم.

جعفری با تاکید بر اینکه کلاس‌های آموزش خبرنگاری در گلستان را تداوم ببخشیم، اذعان کرد: با برگزاری کلاس‌های آموزشی خبرنگاری می‌توانیم خبرنگاران حرفه‌ای و تراز انقلاب را در سطح استان گلستان ارتقا بخشیم.

وی در راستای برگزاری جشنواره ابوذر خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌هایی بسیج رسانه استان گلستان برگزاری جشنواره ابوذر است که سازمان بسیج رسانه کشور در راستای هرچه بهتر برگزار شدن این جشنواره تاکید کردند و جشنواره ابوذر به بهترین نحو و در تراز انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

*شعار «ما می‌توانیم» در مجموعه بسیج معنا پیدا می‌کند/ مردم باید یاد بگیرند که اخبار موثق را از مراجع رسمی دریافت کنند

مسوول بسیج رسانه استان گلستان با بیان اینکه بسیج با سختی‌ها معنا پیدا می‌کند، خاطرنشان کرد: شعار «ما می‌توانیم» در مجموعه بسیج معنا پیدا می‌کند و همه دستگاه‌ها باید همدل و هماهنگ پای کار بیایند تا بر مشکلات فائق آییم.

جعفری با اشاره به اینکه کانال فارس در استان گلستان پیشرو است، تصریح کرد: خوشبختانه کانال فارس گلستان در راستای حمایت از کالای ایرانی نسبت به سایر خبرگزاری‌ها و سایت‌ها پیشرو بود و با راه‌اندازی کانال سروش گام مهمی در این زمینه برداشت.

وی اذعان کرد: مردم باید یاد بگیرند که اخبار موثق را از مراجع رسمی دریافت کنند و در حقیقت سواد رسانه و فضای مجازی یکی از دغدغه‌های مهم ما در بسیج رسانه است و باید فضای تلگرام در جامعه محدود شود تا یک فضای امن و آرامش در جامعه شکل گیرد و آسیب‌ها کاهش یابد.

مسوول بسیج رسانه استان گلستان با بیان اینکه از تعامل با خبرگزاری‌ها استقبال می‌کنم، ابراز کرد: یکی از اهداف اصلی بسیج رسانه استان گلستان ایجاد جبهه واحد انقلاب اسلامی است و هنوز به نقطه عطفی که مورد نظر هست فاصله داریم و تمام تلاش ما بر آن است که به نقطه ایده‌آل در زمینه فضای فرهنگی، بصیرتی و معرفتی دست یابیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار