مدیر کل کمیته امداد امام خمینی گلستان گفت: در سیل اخیر گلستان 3 هزار و 400 واحد مسکونی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد تخریب شده که این واحدها شناسایی و در حال ساخت هستند.

3400 واحد مسکونی خسارت‌دیده مددجو کمیته امداد احداث می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ اسکندر اسکندری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: در حادثه سیل ابتدای سال 1398 حدود 3 هزار و 400 واحد مسکونی مددجو تحت پوشش کمیته امداد خسارت شدید دید و تخریب شد.
وی تصریح کرد: این واحدها توسط کارشناسان بنیاد مسکن و مسوولان مربوطه کمیته امداد شناسایی شده و اکثر آنها پروانه ساخت دریافت کرده و در حال تشکیل پروانه هستند.
مدیر کل کمیته امداد گلستان تصریح کرد: از تعداد 3 هزار و 400 واحد مسکونی تخریبی 2 هزار و 175  واحد مسکونی عملیات احداث آنها آغاز شده و مابقی در حال انجام تکمیل پرونده خود هستند که تلاش داریم تا پایان سال بیشتر این واحدها به بهره‌برداری برسد تا مددجویان در فضا و امکانات جدید زندگی کنند.
وی درباره واحدهای مسکونی خسارت دیده ادامه داد: در این سیل به 3 هزار و 600 واحد مسکونی نیز خسارت وارد شده که 3 هزار و 46  واحدها شناسایی و تعمیرات و مرمت آنها انجام شده و تعداد 554  واحد مسکونی نیز به تازگی شناسایی شده که کار مرمت و بازسازی آنها آغاز شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار