مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان از احداث ایستگاه هشتم خط انتقال گاز استان خبرداد و گفت: با انجام و تکمیل این پروژه ضریب پایدارسازی جریان گاز افزایش می‌یابد.

ضریب پایداری گاز شرق استان گلستان افزایش می‌یابد

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمدرحیم رحیمی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: از دهه 50 برای 200 کیلومتر خط انتقال گاز گلستان از غرب به شرق 7 ایستگاه طراحی شده بود و پروژه ها نیز به اجرا درآمد.

وی افزود: اکنون با هدف پایداری انتقال گاز در شرایط بحرانی به شهرستان‌های گنبدکاووس، آزادشهر و رامیان عملیات احداث ایستگاه هشتم در منطقه دشت حلقه مینودشت در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت گاز استان بیان داشت: برای راه‌اندازی ایستگاه هشتم گاز مشترکان شهرتاتارعلیا و 34 روستا و 57 واحد صنعتی شهرستان های گنبدکاووس، آزادشهر، مینودشت و رامیان به مدت 72 ساعت قطع و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گاز مایع و نفت در اختیار اهالی این مناطق قرار می دهد.

وی از ایستگاه هشتم شیر به عنوان پدافند غیرعامل برای انتقال گاز به شرق استان خبرداد و گفت: در گذشته اگر نقصی به وجود می‌آمد گاز مشترکان گنبدکاووس، آزادشهر و رامیان قطع می شد اما با احداث این ایستگاه ضریب پایداری افزایش و گنبدکاووس از 2 نقطه گاز دریافت کرده و در زمان حادثه می‌تواند به آزادشهر و رامیان کمک کند.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار