استاندار گلستان:

استاندار گلستان گفت: بخش گردشگری گلستان در ابعاد مختلف آن از طبیعت گردی، میراث فرهنگی و صنایع دستی ظرفیت های بالایی را داراست و تبیین این ظرفیت های بی نظیر موجب جذب گردشگر می شود.

بهره مندی از تمام ظرفیت های گلستان سبب جذب بیشتر گردشگر خواهد شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ هادی حق شناس در جمع مدیران به مناسبت هفته گردشگری، اظهارکرد: اقتصاد امروز جهان به سه بخش صنعت، کشاورزی و خدمات تقسیم می شود و استانداردهای جهانی به این شکل است که ۱۰ درصد اشتغال در بخش کشاورزی ۲۰ درصد در صنعت و ۷۰ درصد در بخش خدماتی تقسیم بندی می شود و گردشگری در بخش خدماتی جای دارد.

حق شناس با اشاره به این که در علم اقتصاد تقاضا، عرضه را ایجاد خواهد کرد تصریح کرد: مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی باید این امر را در حوزه کاری خود پیش بینی کنند و برای تقاضایی که در آینده شکل خواهد گرفت امکانات و تجهیزات مناسب را عرضه کنند.

وی افزود: در چند سال آینده گردشگری رشد قابل ملاحظه ای در کشور و به تبع آن در استان گلستان خواهد یافت و اگر این افزایش تقاضا در حوزه گردشگری توسط مدیران پیش بینی نشود با انبوه تقاضا روبه رو خواهند شد که این مسئله مشکلاتی را بوجود خواهد آورد.

استاندار گلستان در ادامه این دیدار بیان کرد: اقداماتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان و پروژه های پیش رو این دستگاه واقعا امیدوارکننده است و برنامه های خوبی را در دست اجرا دارد.

وی اضافه کرد: با بهره مندی از تمامی ظرفیت های گردشگری استان گلستان جایگاه این استان در حوزه جذب گردشگری داخلی و خارجی در سال های آتی رشد قابل ملاحظه ای خواهد یافت.

حق شناس یادآور شد: بخش گردشگری استان گلستان در ابعاد مختلف آن از طبیعت گردی، میراث فرهنگی و صنایع دستی ظرفیت های بالایی را داراست و تبیین این ظرفیت های بی نظیر موجب جذب گردشگر می شود.

وی گفت: در استان گلستان با اختلاف دو ساعته می توانیم اقلیم های مختلف بیابانی، جنگلی و جلگه ای و غیره را مشاهده کرد.

/مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار