مدیرکل امور استان های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نسبت به سوء استفاده برخی افراد از بیت المال برای اهداف شخصی و انتخاباتی هشدار داد.

جلوی سوء استفاده از بیت المال گرفته شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ سید محسن دلبری در جلسه شورای اداری تعاون کار در گرگان اظهار کرد: همدلی، هماهنگی و دلسوزی از مهم ترین شاخصه های کارکنان دستگاه های مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و روحیه کار تیمی در همکاری متقابل این دستگاه ها کاملا مشهود است.

وی افزود: در حادثه سیل اخیر، همکاری و به اشتراک گذاری ظرفیت ها و پتانسیل های دستگاه ها نمونه ای بارز از کارتیمی در مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود.

دلبری با اشاره به ضرورت حساسیت کارکنان نسبت به استفاده از امکانات ادارات، تصریح کرد: اجازه ندهید هیچ فردی برای اهداف شخصی و انتخاباتی خود از بیت المال سوء استفاده کند و روسا و مدیران در ارتباطات و تعاملات خود با تدبیر رفتار کنند چرا که چتر صاحبان قدرت همیشه افراد را بیمه نخواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: موضوع شفافیت در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به طور جد در حال پیگیری است و دکتر شریعتمداری یکی از اولویت های مهم این وزارتخانه را شفافیت قرار دادند.

دلبری تاکید کرد: اقدامات انجام شده در حیطه فعالیت خود را به گوش مردم برسانید و ارتباط خود را با همه اقشار جامعه بیشتر کنید.

مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار