نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: نیروهای انتظامی با پوشیدن این لباس مقدس رسالت سنگینی را بر عهده می‌گیرند و پلیس باید با مقابله مستمر با آلودگی‌های اجتماعی و اخلاقی اعتمادسازی بین مردم و پلیس را تقویت کند.

آیت‌الله نورمفیدی: اعتمادسازی بین مردم و پلیس تقویت شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی صبح امروز در دیدار با فرمانده و کارکنان انتظامی گلستان به مناسبت فرارسیدن هفته ناجا اظهارداشت: امنیت از نعمت‌های بزرگ خداوند و ثمره خون شهیدان است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی یکی از ارکان مهم تأمین امنیت در جامعه به شمار می‌رود، گفت: امنیت یک جامعه مظهر اقتدار ملی است که نیروی انتظامی در سایه دین‌داری و پایبند بودن به اصول کارآمد و اثرگذار توانسته نقشی مهمی در این زمینه داشته باشد.

امام جمعه گرگان گفت: نیروهای انتظامی با پوشیدن این لباس مقدس رسالت سنگینی را بر عهده می‌گیرند و پلیس باید با مقابله مستمر با آلودگی‌های اجتماعی و اخلاقی اعتمادسازی بین مردم و پلیس را تقویت کند.

وی بیان داشت: حضور مأموران انتظامی در جامعه، مردم را از زندگی آرام برخوردار کرده است و پرسنل پلیس وعده الهی مبنی بر تأمین امنیت را جامه عمل می‌پوشانند.

آیت‌الله نورمفیدی، امنیت را بزرگترین و مهم‌ترین نیاز جامعه دانست و خاطرنشان کرد: در سایه وجود امنیت پایدار می‌توان آرامش و آسایش را در زندگی احساس کرد و نیروی انتظامی در تامین امنیت اجتماعی، شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب اسلامی کرده که این خود نمونه بارز از جان گذشتگی این نیروی خدوم است.

وی اظهارداشت: نیروی انتظامی نماد این نظام است و شما بیشترین ارتباط را با مردم دارید. نظم و انضباط  و صلابت باید در این مسیر وجود داشته باشد. مردم باید همیشه نیروی انتظامی را پشتیبان مال و آبروی خود بدانند و این بهترین عمل صالح است.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار