رئیس کمیسیون خدمات شهری، سیما و منظر شورای شهر گرگان نحوه اخراج کارگران در شهرداری گرگان توسط پیمانکاران را ساماندهی کرد.

نحوه اخراج کارگران توسط پیمانکاران شهرداری گرگان ساماندهی شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مرکز اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر گرگان، محمدابراهیم جرجانی در جلسه کمیسیون خدمات شهری شورای شهر گرگان، اظهار کرد: اخراج نیروهای کارگری توسط پیمانکار منوط به صدور اخطار کتبی طی دو مرحله، تائید اخطارها توسط ناظر مقیم و در مرحله سوم با نظر و رای کمیته انضباطی انجام شود.

 رئیس کمیسیون خدمات شهری، سیما و منظر شورای شهر گرگان ادامه داد: همچنین تاکید شد که پیمانکار باید توان مالی پرداخت حداقل دو ماه دستمزد و هزینه های پرسنلی و بیمه و تجهیزات کارگاه مورد پیمان را داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: در این جلسه همچنین تاکید شد پیمانکار موظف است آن دسته از رانندگانی که بر روی خودروهای متعلق به شرکت فعالیت می کنند را همانند عوامل اجرائی دیگر نسبت به پرداخت حقوق و مزایا به میزان اعلامی اداره کار پرداخت و همچنین طبق قوانین و مقررات بیمه نماید.

مهندس جرجانی ادامه داد: با توجه به لزوم به کارگیری عوامل اجرائی در ایام تعطیلات (جمعه وتعطیلات رسمی) و همچنین ساعت اضافه کاری، پیمانکار موظف است کلیه حقوق و مزایای متعلقه را در صورت حضور کارگران برابر قانون کار پرداخت نماید.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار