معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: تخلف به ارزش ۳۱۹ میلیون ریال از سوی شرکت تعاونی خبازان در یکی از شهرهای استان گلستان کشف شد.

کشف تخلف ۳۱۹ میلیون ریالی در یک شرکت تعاونی خبازان گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، علی اصغر اصغری اظهار کرد: چندی پیش و با ارائه گزارشات مردمی علیه شرکت تعاونی در یکی از شهر های استان مبنی بر تخلف عرضه خارج از شبکه آرد یارانه ای نانوایی‌های دولتی و فروش آزاد آرد دولتی، بررسی‌های مقدماتی نامحسوس از روند فعالیتها و ارائه خدمات این شرکت تعاونی صورت گرفت.

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت گلستان افزود: در بررسی های به عمل آمده از این شرکت تعاونی تخلف عرضه خارج از شبکه ۳۹ تن آرد یارانه ای که باید در نانوایی‌های دولتی مورد استفاده قرار گیرد محرز گشته و پروند تخلف این شرکت به ارزش ۳۱۹ میلیون و ۱۱۰ هزار ریال تشکیل و جهت صدور رای نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

معاون بازرسی و نظارت سازمان همچنان با توجه به حساسیت شرایط کنونی کشور و به منظور حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان بر اهمیت اجرای تعهدات در زمینه تهیه آرد سالم و بهداشتی با کیفیت بالا و همچنین رعایت عدالت در توزیع آرد تخصیصی به نانوایی‌ها توسط شرکت تعاونیها که رابطه مستقیم با تهیه نان مرغوب به عنوان قوت اصلی مردم را دارد تاًکید کرد.

وی به حضور احتمالی برخی دلالان و سودجویان خرید و فروش آرد دولتی اشاره کرد و از تمامی شهروندان و نانوایان استان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف احتمالی در این خصوص، مورد را سریعا از طریق سامانه ۱۲۴ به بازرسان این سازمان اطلاع دهند تا در کمترین زمان مورد رسیدگی قرار گیرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار