سردار آزمون مهاجم گلزن تیم ملی فوتبال کشورمان پس از سه بار گلزنی در برابر تیم ملی فوتبال کامبوج در اقدامی خداپسندانه به عیادت کودک بیمار رفت.

روز پرفروغ سردار گنبدی/ از هت‌تریک در آزادی تا عیادت از «عبدالباسط»

به گزارش گلستان ۲۴؛ «سردار آزمون» یکی از ده‌ها قهرمان ورزشی سرزمین تاریخی جرجان شهرستان گنبدکاووس است، سرزمینی که مهد پرورش قهرمانان و پهلوانان بسیاری است که این مهاجم گلزن و خوش آتیه تنها یکی از این قهرمانان است.

این جوان ترکمن گنبدی که همواره به خوش اخلاقی، روی خندان و توجه و محبت به مردم شهره بوده است در روز پنج‌شنبه هفته گذشته روز پرفروغ و بی‌نظیری را پشت سر گذاشت که موجب شد بار دیگر به صورت مضاعف بر محبوبیت این ستاره فوتبالی کشورمان افزوده شود.

اما این روز پرفروغ در اینجا برای سردار آزمون به پایان نرسید و او پس از پایان بازی و بازگشت به فرودگاه گرگان به عیادت کودک ترکمن و هموطن عزیزمان که اهل شهرستان گمیشان بود رفت که به تازگی به بیماری نادری مبتلا شده است. وی در این دیدار پس از کمی بازی و دلجویی از عبدالباسط و گفت و گو با مادر وی پیراهن خود را که در تیم ملی با آن بازی کرده بود را امضا کرده و به این کودک بیمار اهدا کرد.

 

سردار آزمون در روز پنج‌شنبه پس از آنکه در دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان در برابر تیم ملی کامبوج سه بار گلزنی کرد و پس از این افتخارآفرینی که تعداد گل‌های ملی او را به عدد 32 رساند در یک سوم پایانی بازی با نظر سرمربی تیم و برای جلوگیری از خستگی و آسیب‌دیدگی جای خود را به «مسعود شجاعی» داد و مورد تشویق ممتد هواداران قرار گرفت و نام خود را با افتخار در جایگاه چهارمین گلزن برتر تاریخ تیم ملی ثبت کرد.

گفتنی است سردار آزمون در ابتدای سال جاری نیز در حادثه سیل استان گلستان با حضور در «گنبدکاووس» و «آق‌قلا» ضمن کمک‌رسانی به مردم چندین هزار پرس غذای گرم به سیل‌زدگان اهدا کرده بود.

بدون تردید حضور چهره‌های سرشناس کشورمان در امور خداپسندانه و نیکوکارانه می‌تواند به بازتعریف واژه چهره‌های مشهور یا سلبریتی‌ها بیانجامد.

/فارس

ارسال نظر

  • ناشناس
    0

    سرزمین تاریخی جرجان صحیح نیست.جرجان نام عربی سرزمین هیرکان می باشد که اعراب پس از فتح گرگان و نسل کشی مردم بوجود آمد همانند نام اندلس که اعراب پس از فتح اسپانیا به آن سرزمین دادند.

آخرین اخبار