با توجه به گذشت دو سال از عمر شوراهای دوره پنجم شهر سنگدوین و وعده های انتخاباتی داده شده از سوی شورای فعلی به هیچ تحققی نرسیده و همچنان در حد یک شعار و وعده باقی مانده است.

نامه ی سرگشاده جمعی از مردم شهر سنگدوین به مسئولین/شهردار تازه نفس می خواهیم

به گزارش گلستان ۲۴؛ جمعی از مردم شهر سنگدوین نامه ی سرگشاده را برای عدم تحقق وعده های  شوراها  نگارش کرده اند

در این نامه که توسط کانال خبری زرین نامه منتشر شده، آمده است: با توجه به گذشت دو سال از عمر شوراهای دوره پنجم شهر سنگدوین و وعده های انتخاباتی داده شده از جانب شوراهای محترم فعلی اما همچنان ما هیچ تحققی در شعارها و وعده های انتخاباتی ایشان ندیدیم و همچنان در حد یک شعار و وعده باقی مانده است.

مدتی است که ما شاهد هستیم هر از چند گاهی ماشین آلات و ادوات راهسازی وارد شهر شده و چند روزی را مشغول به کار می شوند و کار را تعطیل میکنند و بعد از مدتی دوباره برمیگردند و روز از نو روزی از نو.

کارشان شده عکس گرفتن و میتینگ های انتخاباتی و حیف کردن مال بیت المال!

دو سال هست که اندر خم آسفالت کردن خیابان بی بی شیروان و خیابان حاجیکلاته مانده اند و همچنین مدتی نیست که قانون منع به کار گیری بازنشستگان در مجلس شورای اسلامی نصویب شده است . اما نمیدانیم چه اصراری بر ماندن شهرداری است که هم اکنون فرهنگی بازنشسته به حساب می آید و از طرفی هر چه برنامه و ایده داشته پیاده کرده و در حال حاضر خودش و عده ای از مسئولان شهری و ... اصرار برماندش دارن بدون کمترین راندمان و بازدهی از جانب ایشان، چرا ؟ نمیدانیم !

 این در حالی است که ایشان درگیر بیماری نیز هستند و حقوق میلیونی هم دریافت می کنند !

اعضای محترم شورا چرا وظیفه قانون گذاری و نظارت خود را به نحو احسن انجام نمیدهند مگر شهردار منتخب شورا نیست . چرا باید فعالیت های فرهنگی و ورزشی عمرانی و ... شهر راکد بماند .

فقط به خاطر این که شهرداری که بازنشسته است بتواند به واسطه شهردار بودنش حقوق میلیونی دریافت کند!

از مسئولین محترمی که صدای ما را میشنوند به وِیژه اعضای محترم شورای اسلامی شهر سنگدوین درخواست رسیدگی و پاسخگویی داریم.

گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار