شهردار گرگان در واکنش به هنجارشکنی تعدادی از طلبکاران یک شرکت طرف قرارداد بر، برخورد قاطع مبتنی با قانونی تاکید کرد و گفت: شهرداری از تمام ظرفیت ها در بستر قانون برای احقاق حقوق شهروندان استفاده می کند.

تاکید شهردار گرگان برقانون مداری در احقاق حق شهروندان

به گزارش گلستان24؛شامگاه شنبه در نشست شورای اسلامی شهر گرگان حدود30 نفر که در قالب فعالیت های پیمانکاری با شرکت اصلی سازنده روگذرها و زیرگذرهای گرگان همکاری داشتند با ذکر صلوات های متعدد و نیز فریاد سعی در برهم زدن نظم جلسه را داشتند که رییس شورا در چندین نوبت به آنان تذکر داد.
این افراد می گویند که به سبب خدمات و فعالیت های که در سنوات قبل برای یکی از شرکت های طرف قرارداد با شهرداری گرگان انجام داده اند، مبالغی را طلبکار هستند اما از دوره قبلی شورا تاکنون هنوز نتوانسته اند وصول کنند.
این درحالی بوده که با توجه به اظهارات بخش مالی شهرداری ، شرکت اصلی طرف قرارداد با شهرداری تمامی مطالبات خود را وصول کرده است.
از سوی دیگر تعدادی از اعضای شورا خواستار آن شدند که شهرداری از محل های مقتضی بخشی از این مطالبات را به جای شرکت اصلی طرف قرارداد به حساب طلبکاران واریز کند.
در این پیوند عبدالرضا دادبود اظهار کرد: هرگونه پرداخت احتمالی به طلبکاران منوط به این بوده که نهادهای نظارتی به صورت رسمی اعلام کنند که شهرداری به شرکت اصلی بدهکار است و در این صورت و براساس قانون، شهرداری این بدهی را به افراد و شهروندان طلبکار پرداخت می کند.
وی همچنین تاکید کرد که روش توسل به تجمع و داد وبیداد مشکلی را حل نخواهد کرد.
دادبود ؛موافقت خود را با برگزاری نشست مشترک با تعدادی از افراد طلبکار به همراه برخی از اعضای شورای و نماینده سازمان بازرسی و نماینده شرکت اصلی سازنده پل نیز اعلام کرد.

/ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار