قائم مقام بهزیستی استان گلستان خبر داد

میرفندرسکی با اشاره به پایگاه خدمات اجتماعی در استان گلستان، گفت: از سال ۸۶ این پایگاه ها راه اندازی شده و در مناطق محروم تلاش شده به توانمندسازی افراد کمک شود.

توانمندسازی افراد مناطق محروم گلستان از طریق پایگاه های خدمات اجتماعی

به گزارش گلستان ۲۴؛ «سیدحسن میرفندرسکی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: خدمات اورژانس اجتماعی یکی از متعالی ترین برنامه های سازمان بهزیستی به شمار می رود.

 

قائم مقام بهزیستی استان گلستان ادامه داد: خدمات اورژانس اجتماعی شامل خدمات حمایت های روانی و اجتماعی، حقوقی، مددکاری اجتماعی به آسیب دیده اجتماعی و یا در معرض آسیب های اجتماعی است.

 

میرفندرسکی متذکر شد: افراد جامعه در خصوص کودک آزاری، همسر آزاری، اقدام به خودکشی، مشکلات خانواگی، حل مسائل فردی با مرکز اورژانس اجتماعی و شمار تلفن 123 تماس می گیرند و از خدمات مشاوران و مددکاران این مرکز بهره می جویند.

 

وی افزود: در صورت نیاز به اقدام فوریتی مانند اورژانس پزشکی تیم اورژانس اجتماعی شامل مددکار و مشاور در محل حاضر خواهد شد و خدمات آنی ارائه می دهد.

 

قائم مقام بهزیستی استان گلستان به پایگاه خدمات اجتماعی در استان گلستان اشاره کرد و افزود: از سال 86 این پایگاه ها راه اندازی شده و در مناطق محروم تلاش شده به توانمندسازی افراد کمک می کنیم و در این مسیر گروه های توسعه محلی کوچک را راه اندازی می کنیم.

 

میرفندرسکی بیان کرد: بخشی دیگر از فعالیت اورژانس در مرکز مداخله در بحران است و افراد به صورت حضوری در مراکز ما حضور پیدا می کنند و خدمات خود را دریافت می کنند به جز شهرهای بندرگز کردکوی و گالیکش در مابقی شهرستان ها دارای مرکز اورژانس اجتماعی هستیم و خدمات به شهروندان ارائه می دهند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار