جانشین مدیر کل بهزیستی استان:

جانشین مدیر کل بهزیستی استان گلستان، پس از انتشار گزارش وضعیت زندگی مریم باستان اعلام کرد که پرونده وی به سرعت در دستور کار برای حمایت های ضروری از جمله پرداخت مستمری قرار گرفته است.

بهزیستی برای حمایت از مادر مراوه تپه‌ای ورود کرد

به گزارش گلستان ۲۴؛ سید امیر میر فندرسکی اظهار کرد: پس از اعلام اورژانس اجتماعی مراوه تپه، رسیدگی به وضعیت زندگی مریم باستان به سرعت در دستور کار بهزیستی قرار گرفت که نام وی به عنوان مستمری بگیر ثبت سامانه شده که از یک ماه آینده  و هر ماه برای این بانوی سرپرست خانوار واریز خواهد شد.

وی افزود: این سازمان در اقدامی دیگر پرونده پزشکی وی را که از ناحیه دست راست دچار مشکلات عصبی و بی حسی شده است، در کمیسیون آی. سی. اف به جریان انداخته است که پس از حضور وی در این کمیسیون و تشخیص شدت معلولیت عضلات دست، ارائه خدمات به وی انجام خواهد شد.

میر فندرسکی ادامه داد: ازخرداد ماه امسال هم پرونده ای در رابطه با محل سکونت وی که سرپناه نامناسب و کلنگی است در بهزیستی تشکیل شده که بازرسی از منزل انجام و با دهیار، شورای روستا و شبکه بهداشت برای تجمیع خدمات از جمله کمک هزینه تحصیلی، ارجاع به روانپزشک رایزنی شده است.

وی گفت: در همین راستا کمیته ای برای نحوه کمک رسانی به این مادر مراوه تپه ای تشکیل شده که افتتاح حساب برای واریز مستمری از دیگر اقدامت فوری این دستگاه حمایتی بوده است.

میر فندرسکی تصریح کرد: حدود یک هفته پیش هم یک بسته حمایتی ۵۰۰ هزار تومانی برای رفع مشکلات اولیه این بانو در اختیار وی قرار داده شده است.

جانشین مدیر کل بهزیستی گلستان تصریح کرد: پس از پیگیری معاون مدیر کل امور اجتماعی استانداری گلستان و هماهنگی با واحد پیشگیری برای ترک اعتیاد همسر این بانو وارد عمل شدیم و نهاد حمایتی کمیته امداد هم در همین راستا برای کمک بیشتر به مریم باستان اقدام فوری انجام داده است.

میر فندرسکی در ادامه اظهار کرد: بهورز روستا هم از سوی بهزیستی مکلف شده تا هر روز وضعیت این خانواده را رصد و به اطلاع مسئولان برساند.

به گفته جانشین مدیر کل بهزیستی گلستان امروز یک سبد غذائی برای این خانواده از سوی این سازمان تهیه شده که تا فردا به دستشان خواهد رسید.

انتهای پیام/ مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار