مدیرکل کمیته امداد استان گلستان برای پاسخگویی به درخواست‌های مردمی مهمان مرکز سامد خواهد بود.

 مدیرکل کمیته امداد گلستان در «سامد» پاسخگوی مردم خواهد بود

به گزارش گلستان 24 ؛اسکندر اسکندری، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان برای پاسخگویی مستقیم به درخواست‌های مردمی 4 دی ماه 97 از ساعت 9 صبح از طریق خط دو تلفن 111 سامانه سامد استان گلستان جوابگوی مردم است.

گلستانی‌ها می‌توانند سه‌شنبه 4 دی ماه 97  با شماره 111 تماس گرفته و مسائل و مشکلات و پیشنهاد‌های خود را به‌طور مستقیم با مدیرکل کمیته امداد استان گلستان و کارشناسان خبره این نهاد در میان بگذارند.

گفتنی است، این امر در راستای ارتقای سطح پاسخگویی الکترونیکی ارتباطات مردمی و نیز رسیدگی سریع، بی‌واسطه و شفاف به مسائل و مشکلات هم استانی‌های گرامی در حوزه مشکلات و مسائل مددجویان گرامی کمیته امداد، برگزار می‌شود.

ارتباط از طریق سامانه سامد به‌منظور ایجاد بستری مناسب برای برقراری ارتباط دوسویه و تنگاتنگ بین مسئولان و مردم باهدف عدالت محوری، پاسخ‌گویی سریع به شکایات و مطالبات مردمی، کاهش مراجعات و جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه مردم به‌عنوان یکی از خدمات بسیار ارزنده دولت انجام می‌شود.

لازم به ذکر است، هم استانی‌ها می‌توانند از ساعت 9 تا 12 صبح، موضوعات مرتبط با حوزه کاری این مسئولان را از طریق شماره تماس 111 مطرح کنند.

 

 

ارسال نظر

  • زهرا
    0

    سلام ریس کمیته امداد تورابخدا به دادمن برس تواین موقعیت نیازمند ودیه ای هستم که به مستاجرین تحت حمایت کمیته میدهید منم تحت حمایت کمیته هستم. به دادم برسید

  • عبدالجبارتوماج
    0

     نظ
    س.اینجانب مددجوکمیته درگمیشان هستم وام دومیلیونی درخواست کردم بخدا ب نون شب محتاجم کمیته گمیشان ازحال وروزم باخبراست لطفا کمکم کنید تابیشترازاین شرمسارخانواده وتنهافرزندم نشوم ممنونتم

آخرین اخبار