فرمانده یگان حفاظت شیلات گلستان گفت: نیروهای یگان حفاظت شیلات گلستان جهت مقابله با صیادان غیرمجاز و حفاظت از زیستگاه ها توانستند صیادان غیرمجاز را شناسایی و دستگیر کنند.

دستگیری صیادان غیرمجاز در خواجه نفس/ ۳۱۰ رشته دام جمع آوری شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ سرهنگ غلامرضا شفائی زاده اظهار کرد: نیروهای یگان حفاظت شیلات استان جهت مقابله با صیادان غیرمجاز و حفاظت از زیستگاه ها توانستند صیادان غیرمجاز را شناسایی و دستگیر کنند.

شفائی زاده اضافه کرد: طی این عملیات که روبروی چالاشت انجام گرفت یک دستگاه قایق موتوری، پارو و ۹ کیلوگرم ماهی فلسدار  از نوع کپور ریز کشف و به پایگاه آشوراده انتقال یافت.

وی گفت: در ادامه این گشت زنی ها در منطقه بین خواجه نفس تا چالاشت تعداد ۳۱۰ رشته دام فلسدار، مقدار ۶ کیلوگرم ماهی استخوانی از نوع کفال ریز و تعداد ۹ شاخه لنگر بلاصاحب جمع آوری و به پایگاه آشوراده انتقال یافت.

شفائی زاده تصریح کرد: متهم این عملیات به همراه آلات و ادوات کشف شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بندرترکمن معرفی شد.

فرمانده یگان حفاظت شیلات گلستان در ادامه بیان کرد: همچنین در راستای اجرای ماده ۲۶ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز (ماهیان خاویاری و خاویار) یک مرحله گشت زنی مشترک با حضور ماموران این یگان و پلیس آگاهی گرگان از بازار ماهی فروشان این شهرستان انجام شد که طی این عملیات مقدار ۶  قطعه ماهی غضروفی کشف شد.

وی افزود: طی این عملیات دو متهم شناسایی و دستگیر شده و توسط پلیس آگاهی جهت سیر مراحل قانونی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان گرگان معرفی شدند.

/مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار