مدیرعامل گاز گلستان از اتمام عملیات اجرای تعمیرات خط 30 اینچ گاز و وصل جریان گاز 4 شهر و77 روستا و واحدهای صنعتی استان خبر داد.

وصل جریان گاز به 4 شهر و77 روستا و واحدهای صنعتی گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی شرکت گاز گلستان، محم رحیم رحیمی گفت: جریان گاز مشترکین عزیز چهار شهر، 77 روستا و تعدادی از واحدهای صنعتی مستقر در مسیر اجرای پروژه تعمیرات خط  لوله سراسری در منطقه رودخانه شهر فاضل‌آباد وصل شد.

وی افزود: در چند روز گذشته شاهد اجرای عملیات  تعمیرات در مسیر خط انتقال 30 اینچ سرخس – نکا حدفاصل شهر فاضل آباد تا گرگان که در حادثه سیل سال جاری آسیب دیده بود توسط همکاران منطقه 9 عملیات انتقال گاز بودیم که در همین رابطه، با هماهنگی‌های انجام شده با مسوولان استان و مناطق  مورد نظر از گاز مشترکان گرامی چهار شهرقرق، سرخنکلاته، فاضل آباد و جلین به همراه 77 روستا و تعدادی از واحدهای مستقر در مسیر اجرا قطع شد.
رحیمی تصریح کرد: قبل از انجام عملیات، مکاتبات و رایزنی‌های مورد نیاز به منظور هماهنگی با شرکت ملی گاز، مدیریت بحران استانداری، فرمانداری‌های شهرستان‌های گرگان، علی‌آبادکتول و آق‌قلا، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی وهمچنین دستگاه‌های ذیربط  انجام پذیرفته و با متعادل شدن فشار گاز و آمادگی نیروهای عملیاتی، طی برنامه‌ریزی انجام شده گاز چهار شهر و 77 روستای و واحدهای صنعتی مورد نظر را با حضور اکیپ‌های امدادی شرکت قطع کردیم که در این خصوص گاز بیش از 36  هزار مشترک  قطع شد .
وی  ادامه داد:خوشبختانه با همت و تلاش مدیر و مجموعه پرتلاش منطقه 9 عملیات انتقال گاز،کار تعمیر و بازسازی خط  لوله  30 اینچ سراسری سرخس –نکاء در منطقه رودخانه شهر «فاضل‌آباد» با موفقیت انجام شد.
رحیمی افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده به منظور تسریع در انجام عملیات و کاهش مدت زمان قطع و وصل گاز از تعدادی از همکاران استان‌های معین مازندران، خراسان‌شمالی و سمنان به همراه شهرستان‌های معین  در انجام این برنامه کمک گرفتیم و روند انجام کار را تسریع دادیم.
وی خاطرنشان کرد: با انجام موفق عملیات تعمیر پروژه و تزریق گاز خط سراسری، بلافاصله گروهای امدادی گاز گلستان با مراجعه به درب منازل مشترکان (در صورت حضور آنها) نسبت به وصل جریان گاز ایشان مبادرت کردند و مشترکانی که به هر دلیلی در منزل حضور نداشتند در مراجعات بعدی گازشان وصل می‌شود.
 مدیرعامل گاز گلستان ضمن تقدیر از دست‌اندرکاران و متولیان  اجرای این پروژه مهم  و صبوری مردم عزیز شهرها و روستاهای اعلام شده، گفت: همه این اقدامات، ماحصل تلاش‌ها و همت همکاران گرامی و همکاری مسوولان و ادارات منطقه بوده که اجرای کار به این شایستگی  انجام پذیرفت و بخشی از نگرانی مردم در راستای استمرار و پایداری جریان گاز در ایام سرد سال کم شده  تا با تعمیر خطوط آسیب‌دیده، جلوی حوادث و قطع جریان گاز را بگیرند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار