مدیرکل مدیریت بحران گلستان مطرح کرد

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان گفت: با توجه به احتمال بارندگی‎ شدید در مناطق کوهستانی، گلستانی‎ها و مسافران امشب از رفتن به مناطق ییلاقی استان خودداری کنند.

هشدار بروز سیل در مناطق کوهستانی استان گلستان

به گزارش گلستان24، صادق‎علی مقدم اظهار داشت: وضعیت شدید بارندگی تا صبح شنبه هفته آینده تداوم می‎یابد و با توجه به گزارش هواشناسی امشب احتمال بارندگی در مناطق کوهستانی شدت می‎یابد.

به گفته وی، با توجه به اخطاریه هواشناسی، احتمال سیلابی شدن رودخانه‎ها در بیشتر مناطق گلستان به ویژه مناطق کوهستانی دور از انتظار نیست.

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان با اشاره به شدت بارندگی در گلستان گفت: این شدت بارش سبب آب‎گرفتگی در برخی معابر گرگان و دیگر شهرهای گلستان و خاموشی برق در برخی نقاط شده است.

وی تصریح کرد: براساس گزارش دریافتی، عصر دیروز نیز بارندگی سبب آب‎گرفتگی معابر در شهرستان "مراوه‎تپه" و مسدود شدن راه ارتباطی 4 روستای این شهرستان شده است.

دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان گفت: ارتباط این روستاها با مرکز شهرستان قطع شده و از صبح امروز عملیات بازگشایی مسیر توسط عوامل راه و شهرسازی گلستان آغاز شده است.

مقدم اظهار کرد: شهروندان به اخطاریه‎های هواشناسی که از رسانه‎ها اعلام می‎شود توجه کنند و با توجه به شرایط پیش‎رو از تردد‎های غیرضروری در مناطق کوهستانی خودداری کنند.

/روابط عمومی استانداری گلستان

ارسال نظر

آخرین اخبار