مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان از کمک ۵۵ میلیارد تومانی خیران برای نوسازی و بازسازی مدارس سیل‌زده استان خبر داد.

کمک ۵۵ میلیارد تومانی خیران برای بازسازی مدارس سیل‌زده گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ یاسر لیوانی صبح امروز در آیین بهره‌برداری از مدارس سیل‌زده استان با حضور وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: سیل اخیر خسارت‌های  زیادی در استان به بار آورد. ما نیز اقدامات خود را در این بخش به اقدامات کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت تقسیم‌بندی کردیم.

وی افزود: در همان زمان سیل با همکاری آموزش و پرورش بسیاری از مدارس ما در گمیشان، آق‌قلا، بندرترکمن، گنبدکاووس و حتی گرگان به اسکان مردم آسیب دیده و گروه‌های امدادی اختصاص پیدا کرد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ادامه داد: در سیل اخیر تجهیزات برخی از مدارس ما نیز آسیب دیده بود که دغدغه تامین آنها را برای بازگشایی مدارس داشتیم. کلاس‌هایی که خسارت‌های جزئی دیده بود هم در همان تعمیر شد تا برای بازگشایی مدارس پس از تعطیلات نوروز و سال تحصیلی جدید مشکلی نداشته باشیم.

وی گفت: اردیبهشت‌ماه امسال همایش ملی خیران مدرسه‌ساز برای بازسازی مدارس سیل‌زده برگزار شد و خیران تعهدات خوبی داشتند.

لیوانی افزود: تاکنون خیران برای بازسازی و نوسازی مدارس سیل‌زده استان 55 میلیارد تومان کمک کردند.

وی بیان داشت: عمده پروژه‌های ما در استان شروع شده و تلاش می‌کنیم تا پایان امسال و قبل از مهرماه آینده بخشی از این مدارس به بهره‌برداری برسد.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار