همایش کتیبه های عاشورایی در زمینه کتابت وصیت نامه های شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم با حضور خوشنویسان و تذهیب کاران برجسته گلستانی در تیپ۲۳۰ متحرک هجومی ارتش برگزار شد.

همایش کتیبه های عاشورایی در تیپ۲۳۰ متحرک هجومی گرگان برگزار شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ این همایش یک روزه در مسجد امام محمد باقر (علیه السلام) به پاس گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس واز خود گذشتگی شهدای مدافع حرم برگزار شد که مورد استقبال مسئولان لشکری و کشوری و جوانان استان قرار گرفت.

 

سرهنگ «سهراب اصغرزاده» جانشین تیپ230 متحرک هجومی در اختتامیه این همایش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تسلیت ایام اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالحسین (علیه السلام)گفت: هنر خوشنویسی، باعث ماندگاری ارزشهای اسلامی و حفظ تمدن اسلامی و هویت ملی بسیار ارزشمند و فاخر در کشور است.

 

وی افزود: امروز دشمنان ما در صدد هستند فرهنگ ملت را از گرایش به ایمان، ارزش ها و گرایش اصول اسلامی و استقلال هویت ملی بازگردانند، که شما هنرمندان انقلابی ارزشمند با هنر ماندگار و یادگارخود می توانید فرهنگ مقاومت و ایثار و شهادت را در بین جوانان تبیین کنید.

 

اصغرزاده اظهارداشت: با این اقدام جوانان متوجه این مهم می شوند که امنیت و عزت و اقتدار کشور مرهون از خود گذشتگی های شهدای گران سنگ در دوران دفاع مقدس و بعد از آن بوده که این حرکت آنان نیز برگرفته از فرهنگ عاشورایی امام حسین (علیه السلام) است و این ارزشهای اسلامی باید حفظ شود.

 

شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار