مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان از برگزاری کنگره منطقه ای شعر اهل بیت (ع) در گرگان خبر داد و گفت: تاکنون ۳۰۰ اثر به دبیرخانه ارسال شده است.

 کنگره منطقه ای شعر اهل بیت (ع) در گرگان برگزار می شود / ارسال بیش از ۳۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره

به گزارش گلستان 24 ؛حجت الاسلام نورالله ولی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر از برگزاری کنگره منطقه ای شعر اهل بیت (ع) خبرداد و اظهارکرد: این کنگره هر دو سال یکبار به میزبانی گلستان و با حضور استان های گیلان، مازندران، خراسان شمالی، سمنان و گلستان برگزار می شود.

وی افزود: این کنگره روز پنجشنبه ۹ اسفند در سالن ولایت سازمان تبلیغات اسلامی گلستان از ساعت هشت و سی دقیقه صبح آغاز می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: تاکنون بیش از ۳۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده و داوری ها مراحل پایانی خود را طی می کند.

وی ادامه داد: این کنگره فرصت مغتنمی است که هم اهل شیعه و هم اهل سنت ارادت خود به اهل بیت را نشان دهند و اشعار سروده شده در این زمینه در قالب کتاب به چاپ خواهند رسید.

حجت الاسلام ولی نژاد با اشاره به موضوعات کنگره شعر اهل بیت (ع) اظهار کرد: اشعار آیینی اقوام با موضوع محبت اهل بیت (ع)، توصیف شخصیت و جایگاه پیغمبر گرامی اسلام  و اهل بیت آن حضرت، جایگاه اهل بیت و ائمه طاهرین از منظر مذاهب اسلامی، قرآن و اهل بیت (ثقلین) و ... از جمله موضوعات اشعار و نثر ادبی این کنگره است.

وی گفت: به ۱۴ اثر برتر لوح تقدیر و هدایای نفیس اهدا می شود.

ارسال نظر

آخرین اخبار