براساس الگوهای پیش‌یابی اداره‌کل هواشناسی استان گلستان انتظار می‌رود از شامگاه چهارشنبه تا امروز در استان گلستان شاهد افزایش ابر و آسمانی ابری باشیم.

بارش باران و افزایش ابر در انتظار گلستانی‌ها

به گزارش گلستان ۲۴؛ با ورود سامانه سرد و بارشی به استان گلستان آسمان این استان از شامگاه چهارشنبه بارانی بوده و همچنین شاهد افزایش ابر در این استان خواهیم بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان گلستان در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان تصریح کرد: شامگاه چهارشنبه و امروز  آسمان استان گلستان ابری و بارانی خواهد بود و این روند تا اواخر شب پنج‌شنبه در استان ادامه خواهد داشت.

*ورود سامانه سرد و بارشی به گلستان

نیکزاد افزود: در روز جمعه هفته جاری انتظار می‌رود که هوای استان گلستان صاف و تا قسمتی ابری باشد اما سامانه سرد و بارشی دیگری از روز شنبه هفته آتی وارد استان گلستان خواهد شد.

وی تصریح کرد: فعالیت سامانه سرد و بارشی از شنبه هفته آتی تا روز یکشنبه در استان گلستان ادامه خواهد داشت و شاهد افزایش ابر و بارش باران همراه با وزش نسبتا شدید باد خواهیم بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان گلستان اظهار کرد: به دلیل شدت بارش باران امکان آب‌گرفتگی در معابر سطح استان گلستان دور از انتظار نیست و برای روزهای شنبه و یکشنبه هفته آتی انتظار داریم که در ارتفاعات بارش برف را شاهد باشیم.

فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار