شنبه هفته آتی

کارشناس اداره‌کل هواشناسی گلستان گفت: براساس الگوهای پیش‌یابی هواشناسی استان گلستان انتظار داریم در روز شنبه هفته آینده سامانه سرد و بارشی وارد استان گلستان شود.

سامانه بارشی دیگری مهمان گلستان خواهد شد

به گزارش گلستان24؛ محمدرضا رحمان‌نیا صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس الگوهای پیش‌یابی هواشناسی استان گلستان انتظار داریم برای روز شنبه هفته آینده شاهد ورود سامانه سرد و بارشی به این استان باشیم.

وی با بیان اینکه دمای هوا در گلستان افزایش می‌یابد، تصریح کرد: با توجه به کاهش دمایی که در سطح استان گلستان وجود داشت شاهد بارش برف در ارتفاعات و بارش باران در نقاط مختلف استان گلستان بودیم.

*هوای استان گلستان از امروز تا روز جمعه  جوی آرام و بدون بارش را تجربه خواهد کرد

کارشناس اداره‌کل هواشناسی گلستان با اشاره به اینکه گلستان  شب‌های بسیار سردی را تجربه می‌کند، ابراز کرد: در سطح استان گلستان به لحاظ دمایی از روز گذشته شاهد افزایش دما در این استان هستیم ولی در عین حال شب‌های بسیار سردی را نیز در گلستان سپری می‌کنیم.

رحمان‌نیا با بیان اینکه امروز تا روز جمعه هوای استان گلستان جوی آرام و بدون بارش خواهد بود، خاطرنشان کرد: بر اساس الگوهای پیش‌یابی هواشناسی گلستان برای امروز تا روز جمعه هوای استان گلستان جوی آرام و بدون بارش را تجربه خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در بخشی از نقاط استان گلستان شاهد افزایش دمای هوا خواهیم بود، اذعان کرد: امروز در بخشی از نقاط استان گلستان شاهد افزایش دمای هوا خواهیم بود برای روزهای پنج‌شنبه و جمعه افزایش دمای هوا در گلستان به صورت بارزتری ظهور خواهد کرد.

*دمای هوا در استان گلستان کمی افزایش خواهد یافت/ سامانه بارشی دیگری مهمان گلستان خواهد شد

کارشناس اداره‌کل هواشناسی گلستان با بیان اینکه سرمای شب‌هنگام به دلیل بارش برف در ارتفاعات است، خاطرنشان کرد: امشب دمای هوا کمی افزایش خواهد یافت و به تدریج دمای هوای استان گلستان بهاری خواهد شد و این سرمای شب‌هنگام به دلیل بارش برف در ارتفاعات است.

رحمان‌نیا با بیان اینکه سامانه بارشی دیگری مهمان گلستان می‌شود، اظهار کرد: از روز شنبه هفته آتی به نظر می‌رسد که سامانه بارشی دیگری مهمان گلستان خواهد شد و براساس الگوهای اولیه برای 10 روز نخست اردیبهشت‌ماه جاری مردم استان گلستان بیشتر آسمان ابری را تجربه خواهند کرد که با بارش‌ همراه خواهد بود.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار