مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گلستان:

حسینی ایزدی گفت: همایش چهل سالگی انجمن اسلامی ویژه بانوان در گرگان با حضور مسئول دفتر رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه برگزار می شود.

همایش چهل سالگی انجمن اسلامی در گرگان برگزار می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ «سیدعلی نقی حسینی ایزدی» امروز (پنجشنبه 9 آبان) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: اتحادیه انجمن های اسلامی در کشور چهل ساله شد و به این مناسبت برنامه های متنوعی در سطح کشور به این منظور و گرامیداشت 13 آبان برگزار می شود.

 مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گلستان ادامه داد: قبل از انقلاب اسلامی انجمن های اسلامی در دانشگاه ها فعال بودند و در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی در شهرهای بزرگ در مدارس نیز شکل گرفتند.

حسینی با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی شکل گیری تشکل اسلامی در مدارس ملموس تر بود، افزود: در سال 58 کنگره ای به این منظور شکل گرفته که خروجی آن تشکیل انجمن اسلامی دانش آموزان بود و یکی از موضوعاتی که در این کنگره مطرح شد این بود که نماینده حضرت امام(رحمه الله علیه) در این انجمن حضور داشته باشد.

وی افزود: در روز 13 آبان 58 حضرت امام(رحمه الله علیه) دستور تشکیل این انجمن اسلامی را در کشور صادر کرد.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گلستان به برنامه های چهل سالگی انجمن اسلامی در استان گلستان اشاره کرد و افزود: در دوران دفاع مقدس اعزام دانش آموزان به جبهه های جنگ از طریق این اتحادیه ها انجام می شد.

حسینی بیان کرد: در چهل سالگی انقلاب اسلامی نیاز به همت بیشتری وجود دارد و نیاز است که در انجمن های اسلامی در مسیر گام دوم انقلاب برنامه ریزی شود.

وی افزود: برنامه های متنوعی به این مناسبت در استان تدارک دیده شده که می تواند به نشست های دورهمی پیشکسوتان فارغ التحصیل انجمن های اسلامی اشاره کرد.

حسینی گفت: همچنین همایش چهل سالگی انجمن اسلامی ویژه بانوان در گرگان با حضور حجت الاسلام نوری، رئیس دفتر رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه برگزار خواهد شد.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گلستان ابراز داشت: این همایش در 16 آبان در ساعت 15 در کانون طه گرگان برگزار می شود.

حسینی بیان کرد: همچنین انجمن های اسلامی در راستای استکبار ستیزی در درب ورودی مدارس پرچم اسرائیل و آمریکا را می کشند.

شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار