رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کلاله گفت: حماسه 9 دی از شعائر انقلاب اسلامی محسوب می شود و این حماسه تا ابد در کارنامه ی افتخارات ملت غیور ایران اسلامی ثبت شد.

 9 دی، روز پالایش نظام از خواص بود

حجت الاسلام رضا دیلمی با بیان اینکه تاریخ نظام اسلامی با سه مرحله روبرو بوده است گفت: حماسه۹ دی،روز بصیرت و میثاق  با ولایت و پالایش نظام از خواص بی بصیرت، سومین مرحله تاریخی انقلاب اسلامی بود.

به گزارش گلستان 24، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: حماسه 9 دی از شعائر انقلاب اسلامی محسوب می شود و تا ابد در کارنامه ی افتخارات ملت غیور ایران اسلامی ثبت گردیده است.

دیلمی تاکید کرد: امروز همه وظیفه داریم که ابعاد علت و چرایی این حماسه ی عظیم را برای جوانان و نوجوانان بازگو کنیم و بگوئیم که حماسه ۹ دی چگونه خلق شد و باید خاطرنشان کنیم که در این روز مردم نشان دادند که لحظه شناسند و دشمن را به خوبی می شناسند و با بصیرت و دشمن شناسی دقیقی که دارند از برخی  فرهیختگان همواره جلوتر هستند.
 
دیلمی در ادامه ولایتمداری، فرهنگ ایثار و شهادت، روحیه استکبار ستیزی وحضور در لحظه ها و دشمن شناسی را رمز ثبات انقلاب اسلامی برشمرد و تاکید کرد که باید این چهار محور  درتمامی سطوح  حفظ و نهادینه شود.
 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کلاله گفت: مردم ولایت مدار و بصیر کلاله در روز 9 دی ماه پس از حرکت از مساجد، پایگاه های مقاومت بسیج، مدارس، دانشگاه ها و ادارات در میدان حضرت امام خمینی (ره) اجتماع باشکوهی را خواهند داشت.
 
حجت الاسلام دیلمی در پایان گفت: امیدواریم با تلاش وجدیت و حضور حماسی دانش آموزان، فرهنگیان و دانشجویان بتوانیم برنامه های امسال مراسم یوم ا... ۹ دی ر ا باشکوه تر از گذشته برگزار نمائیم تا به فضل الهی رزمایش فرهنگی و دینی دیگری درکلاله خلق شود .

 

ارسال نظر

آخرین اخبار