الازمنی گفت: به منظور کاهش خسارت به تاسیسات مقاوم سازی و ایمن سازی پروژه های آبفار در علی آباد کتول انجام شد.

مقاوم سازی و ایمن سازی پروژه های آبفار در علی آباد کتول

به گزارش گلستان ۲۴؛ «اسماعیل الازمنی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: در تلاش هستیم که در حوزه پدافند غیرعامل آمادگی برای مقابله با هر بحرانی را داشته باشیم و در این راستا کارهای خوبی رقم خورده است.

 

مدیر آب و فاضلاب روستایی علی آباد کتول ادامه داد: در حوزه آب روستایی در بحث پدافند غیرعامل اهداف زیادی را دنبال می کنیم که منتج به کاهش آسیب پذیری و کاهش خسارت مالی به تاسیسات می شود.

 

الازمنی افزود: در این راستا پروژه هایی در حوزه تامین و توزیع آب اضطراری در نظر گرفته شده و همچنین مقاوم سازی و ایمن سازی پروژه ها را نیز به منظور کاهش خسارت به تاسیسات دنبال می کنیم.

 

وی بیان کرد: آیین افتتاح متمرکز پروژه های پدافند غیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان در شهرستان علی آبادکتول به این منظور انجام شده است.

 

مدیر آب و فاضلاب روستایی علی آباد کتول گفت: در هفته پدافند غیرعامل در شهرستان علی آباد کتول بیش از 85 مورد ردیاب و جی پی اس های در تاسیسات مهم و حیاتی، 2 هزار و 400 متر حصار کشی و 15 مورد از مخازن آب روستایی را مدفون سازی کردیم تا با اقدامات انجام شده خدمت خوبی به مردم ارائه کنیم.

 

گفتنی است، برای 6 پروژه پدافندغیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان اعتباری بالغ بر ۳۶ هزار و ۶۴۰ میلیون ریال هزینه شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار