سردار نقدی:

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : چهل سال از انقلاب گذشته و هر روز ملت ما قدرتمند‌تر از گذشته در این راه پیش رفته و در طرف مقابل دشمنان ما خار و ذلیل شده اند.

ملت ایران قدرتمندتر از گذشته در حال پیشرفت است
به گزارش گلستان ۲۴؛ سردار نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع علمای شیعه و سنی استان گلستان گفت : چهل سال از انقلاب گذشته و هر روز ملت ما قدرتمند‌تر از گذشته در این راه پیش می رویم در حالی که در طرف مقابل دشمنان ما خار و ذلیل شده اند.
 
سردار نقدی در اردوی بصیرتی علمای شیعه و سنی استان گلستان که به مناسبت هفته وحدت و به همت نمایندگی، ولی فقیه در سپاه نینوا برگزار شد افزود : در این ۴ دهه هرچه آمریکا گفته، عکس آن اتفاق افتاده و انقلاب اسلامی هیبت ظاهری آمریکا را شکسته است.

او افزود : امروز آمریکا از ما تشکر میکند که پهپاد بدون سرنشین ما را زدید، اما هواپیمای نظامی سرنشین دار را نزدید و این نشان از این دارد که سیاست‌های آمریکا در تمام مولفه‌های قدرت با شکست مواجه شده است و آمریکایی‌ها حتی نمی‌توانند آتش جنگل‌های خود را خاموش کنند.
 
سردار نقدی همچنین با اشاره به هفته وحدت و تفرقه های دشمنان برای جدایی این دو از هم گفت : شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی که دو لبه یک قیچی هستند و هردو مشغول اجرای سیاست‌های آمریکا و دشمنان اسلام ناب هستند و همه مسلمانان باید مراقب و هوشیار باشند.
 
او با اشاره به مرحومه نازقلیچی فرماندار فقید ترکمن گفت : ایشان بانوی شهیده‌ای بود که در منا شهید شد و از اقوام شما قوم شریف ترکمن بود که به نیابت از رهبر فرزانه انقلاب به حج رفته بود و این سند افتخار آفرین وحدت ماست.

سردار نقدی ادامه داد : شیعه واقعی و سنتی راستین در همین ماجرای دفاع از حریم آل الله در سوریه دوشادوش هم با داعش جنگیدند و ما شهید مدافع حرم اهل سنت داریم.

 

/باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار