رئیس اداره بیمه‌گری و درآمد اداره کل بیمه سلامت استان گلستان گفت: افراد فاقد بیمه، ۶ ماه فرصت دارند برای ثبت نام در پوشش اجباری بیمه سلامت ثبت نام کنند.

اجرای طرح پوشش اجباری بیمه سلامت در گلستان / تخفیف برای کسانی که در مهلت تعیین شده ثبت نام کنند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت استان ، رسول خزینی رئیس اداره بیمه‌گری و درآمد اداره کل بیمه سلامت استان گلستان افزود: بیمه شدگان صندوق بیمه سلامت همگانی، روستائیان و عشایر، ایرانیان و کسانی که فاقد پوشش بیمه‌ای هستند می‌توانند در این طرح ثبت‌نام و از مزایای آن بهره‌مند شوند.


خزینی افزود: این افراد برای بهره مندی از خدمات این طرح باید در سامانه پوشش بیمه پایه اجباری سلامت ثبت نام کنند.


او با تاکید بر این که افراد مشمول تا ۳۱ فروردین سال ۱۳۹۹ برای ثبت نام در این طرح فرصت دارند، گفت: افرادی که بعد از این تاریخ مراجعه کنند مشمول تخفیفات طرح نخواهند شد.


خزینی با اشاره به اینکه ۲ هزار و ۴۰۰ قلم دارو در تعهد بیمه سلامت است، بیان کرد: تاکنون ۱۲ هزار ۹۹۹ نفر خودشان را زیرپوشش بیمه اجباری سلامت همگانی قرار دادند تا از خدمات طرح برخوردار شوند.


طرح پوشش اجباری بیمه سلامت از ۱۴ آبان همزمان با سراسر کشور در استان گلستان نیز کلید خورد و بر اساس آن، بیمه شدگان صندوق بیمه سلامت همگانی، روستائیان و عشایر، ایرانیان، شهر‌های با جمعیت زیر ۲۰ هزار نفر و کسانی که فاقد پوشش بیمه‌ای هستند از این طرح برخوردار می‌شوند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار