کارشناس هواشناسی گلستان:

بلبلی گفت: بر اساس نقشه های هواشناسی به نظر می رسد از نظر دمایی هفته سردی در پیشرو خواهیم داشت و بارش ها تا پنجشنبه هفته جاری تداوم یابد.

ارتفاعات گلستان سفید پوش شد / بارش‌ها تا آخر هفته ادامه دارد

به گزارش گلستان ۲۴؛ «محمد بلبلی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: هوای صبح امروز در گرگان ابری بود و رطوبت نسبی در این شهر 94 درصد گزارش شده است.

کارشناس هواشناسی استان گلستان ادامه داد: درجه حرارت هوای گرگان در سردترین زمان امروز 5 درجه سانتی گراد گزارش شده است و همانطور که انتظار می رفت از روز پنجشنبه هفته گذشته به دلیل فعالیت و نفوذ سامانه سردبارشی بارندگی های خوبی در نقاط مختلف استان گزارش داده شد.

بلبلی تاکید کرد: در نقاط مرتفع و کوهستانی استان شاهد بارش برف بودیم و کاهش محسوس دما نیز در استان گلستان رقم خورده بود، در روز گذشته در بیشینه دمایی استان دمای هوا در مراوه تپه 8 و در علی آبادکتول 9 درجه سانتی گراد گزارش شد.

وی با بیان اینکه گرگان با بیشینه دمای 14 درجه سانتی گراد بالای سفر گرمترین شهر استان بود، خاطرنشان کرد: با توجه به بررسی و تجزیه و تحلیل نقشه هواشناسی انتظار داریم در مدت 24 ساعت آینده شاهد هوای نیم ابری و گاهی ابری و همراه با بارش باران و در ارتفاعات به شکل بارش پراکنده برف باشیم.

کارشناس هواشناسی استان گلستان با بیان اینکه در مناطق کوهستانی در برخی از اوقات شاهد مه خواهیم بود، متذکر شد: به نظر می رسد از نظر دمایی هفته سردی در پیش خواهیم داشت و بارش ها تا پنجشنبه هفته جاری تداوم خواهد یافت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار