استاندار گلستان اظهار کرد: برگزاری اجلاس سراسری نماز در گلستان زمینه ساز کاهش آسیب های اجتماعی می شود و باید تمامی دستگاه های اجرایی همکاری لازم را در مسیر این اجلاس داشته باشند.

اجلاس سراسری نماز در گلستان برگزار می شود / تاکید بر استفاده از تمام ظرفیتهای استانی
به گزارش گلستان ۲۴؛ هادی حق شناس صبح امروز شنبه 25 آبان در جلسه هماهنگی برگزاری بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز در گلستان، تصریح کرد: اعتبارات لازم برای برگزاری با شکوه این مراسم در استان تامین شده است و امیدواریم بتوانیم بطور شایسته این رویداد فرهنگی را برگزار نماییم.

 

وی افزود: باید تلاش کنیم اجلاس سراسری نماز در گلستان به عنوان شاخصی در بین استان ها مطرح شود و البته برنامه های آمادگی این رویداد فرهنگی نشان می دهد که اقدامات صورت گرفته مطلوب بوده است.

 

استاندار گلستان یادآور شد: باید نسبت به آماده سازی محیطی استان جهت برگزاری اجلاسیه نماز اهتمام لازم صورت گیرد و از تمام ظرفیت های استان در این مسیر بهره گیریم.

 

همچنین در این جلسه منصور سرگزی معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش ستاد اقامه نماز کشور اظهار کرد: ارزیابی اثربخشی از اقدامات صورت گرفته در مسیر برگزاری اجلاس سراسری نماز از اهمیت بالایی برخوردار است و باید الگوهای برتر در اجلاس معرفی شوند.

 

لازم به ذکر است در این جلسه مسئولان کمیته های بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز در گلستان گزارشی از اقدامات و برنامه های خود ارائه کردند.

/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار