معاون تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان از راه اندازی باشگاه کارآفرینی نوجوان برای نخستین‌بار در استان خبر داد.

راه‌اندازی باشگاه کارآفرینی نوجوان برای نخستین‌بار در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ موسی بی‌باک امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: برای نخستین‌بار در استان گلستان در هفته کارآفرینی؛ باشگاه کارآفرینی نوجوان راه‌اندازی شد.

* زنگ کارآفرینی در مدارس ابتدایی و هنرستان‌های گلستان نواخته می‌شود

وی با بیان اینکه از 27 آبان‌ماه الی سوم آذر را به عنوان هفته کارآفرینی نامگذاری کردند، تصریح کرد: برای هفته کارآفرینی برنامه‌های متنوعی در نظر گرفته شده است که مهمترین آنها زنگ کارآفرینی در مدارس ابتدایی و هنرستان است که در تمامی شهرستان‌های گلستان نواخته خواهد شد.

معاون تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان ابراز کرد: از دیگر برنامه‌های مهم اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان می‌توان به برگزاری سمینارها و کارگاه‌های آموزشی با موضوع کارآفرینی برای جوانان در سطح شهرستان‌ها برگزار می‌شود و همچنین آگاه‌سازی عمومی از طریق رسانه‌های مکتوب و مجازی از جمله سایت‌ها و خبرگزاری‌ها انجام می‌گیرد.

* نخستین کتابخانه کارآفرین در گلستان افتتاح می‌شود

بی‌باک از رونمایی نمادین طرح باشگاه کارآفرینان نوجوان در استان گلستان خبر داد و خاطرنشان کرد: طرح باشگاه کارآفرینان نوجوان برای نخستین‌بار در استان گلستان راه‌اندازی می‌شود.

وی از افتتاح نخستین کتابخانه کارآفرین در استان گلستان خبر داد و گفت: در هفته کارآفرینی افتتاح کافه کارآفرینی در جهاد دانشگاهی استان گلستان و ده‌ها برنامه مختلف برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار