نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم آگاهانه و هوشمندانه مسیر خودشان را از آشوبگران و هنجارشکنان جامعه جدا کردند.

مردم هوشمندانه مسیر خودشان را از آشوبگران و هنجارشکنان جامعه جدا کردند/ تبلیغات رسانه‌ای دشمن روی مردم فهیم ایران اثرگذار نیست

به گزارش گلستان ۲۴؛ آیت‌الله سبدعبدالهادی حسینی‌شاهرودی صبح امروز در خصوص هنجارشکنی تعدادی از افراد مزدور که به بهانه گرانی در خیابان‌ها دست به آشوب زدند، در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: مردم آگاهانه و هوشمندانه مسیر خودشان را از آشوبگران و هنجارشکنان جامعه جدا کردند تبلیغات رسانه‌ای دشمن بر روی مردم فهیم ایران اثرگذار نیست و تنها مزدوران هستند که دست به تخریب و هنجارشکنی در جامعه می‌کنند.

* تخریب اموال عمومی معنا ندارد

وی تصریح کرد: طبیعی است که مردم نیز اعتراضاتی از دولت داشته باشند اما تخریب اموال عمومی معنا ندارد مردم ما به کشورشان احترام قائل هستند و به کارشناسی که در کشور صورت می‌گیرد، احترام می‌گذارند.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری ابراز کرد: برخی شاید برجام را قبول نداشته باشند و بگویند به نفع ما و کشور نیست اعتراض حق است ولی تخریب معنایی ندارد.

حسینی شاهرودی خاطرنشان کرد: مردم ما همواره پشت ولی‌فقیه خود ایستادند و نمی‌گذارند خدشه‌ای به انقلاب اسلامی ایران وارد شود.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار