رئیس ستاد انتخابات گلستان با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات پرشور و شفاف گفت: مجریان انتخابات باید با رعایت دقیق قانون و پرهیز هرگونه جانبداری زمینه حضور حداکثری مردم را فراهم کنند.

زمینه حضور حداکثری مردم فراهم شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ عبدالرضا چراغعلی صبح امروز با اشاره به آغاز ثبت‌نام نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: ثبت‌نام از داوطلبان شرکت در این دوره از انتخابات از 8 صبح امروز همزمان با سراسر کشور در استان گلستان نیز آغاز شده است.

وی گفت: داوطلبان می‌توانند با همراه داشتن مدارک کامل با مراجعه به فرمانداری حوزه‌های انتخابیه گرگان، گنبد کاووس، کردکوی، رامیان، علی‌آبادکتول و مینودشت از 8 صبح تا 6 عصر به مدت یک هفته، برای نامزدی در این انتخابات ثبت‌نام کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان بیان داشت: همزمان با ثبت‌نام از داوطلبان، استعلام از مراجع چهارگانه و فعالیت هیئت‌های اجرایی نیز آغاز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ماموریت اصلی وزارت کشور برقراری امنیت و برگزاری انتخابات است. مجریان انتخابات باید با رعایت دقیق قانون و پرهیز هرگونه جانبداری زمینه حضور حداکثری مردم را فراهم کنند.

چراغعلی یادآور شد: جبهه استکبار به رهبری آمریکا بعد از شکست‌های پی در پی به ویژه در تحولات اخیر منطقه  برای ایجاد ناامنی و بروز نارضایتی در کشورهای محور مقاومت، طرح بی‌ثباتی سراسری در ایران را طراحی کرده بودند که با بهانه تغییر قیمت سوخت عملیاتی کردند که با هوشیاری آحاد مردم شکست خوردند.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار