چراغعلی گفت: بر اساس آخرین آمار ۱۰ درصد از دانش آموزان در روز گذشته غیبت داشتند و با کاهش سه درجه ای دمای هوا تصمیم به تعطیلی مدارس گرفته شد.

علت تعطیلی مدارس استان مشخص شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ «عبدالرضا چراغعلی» امروز(یکشنبه ۱۷ آذر) امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان در خصوص بیماری آنفولانزا و تعطیلی مدارس گلستان اظهار کرد: ۱۰ درصد از دانش آموزان در روز گذشته بر اساس آخرین آمار غیبت داشتند و با کاهش سه درجه دمای هوا این تشخیص داده شد مدارس تعطیل شود.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان بیان کرد: تعطیلی مدارس کاملا قانونی است و هیچ مرجعی حق ندارد اظهار نظر دیگری کند.


وی به تعطیلی دانشگاه ها اشاره کرد و افزود: اگر در کلاس ها اساتید نسبت به آنفولانزا مواردی را اعلام کردند شرایط را بررسی کنند و با نظر رئیس دانشگاه اگر مورد نیاز بود تعطیل شود‌.


چراغعلی متذکر شد: هر تجمع و مجموعه ای که احساس شود در آن شرایطی فراهم شده که زمینه نشر آنفولانزا وجود دارد در خصوص آن پیگیری خواهیم کرد و تاکنون گزارشی ارائه نشده است.
چراغعلی یادآور شد: شکار پرندگان را در استان ممنوع کردیم و اگر چه شکارچیان غیر مجاز از سالیان دور در استان وجود داشته و همچنان نیز هستند ولی تحت فشار شکارچیان مجاز نیز قرار داریم که درخواست پروانه دارند و انتظار داریم رسانه ها در این مسیر کمک‌ کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان گفت: آموزش و پرورش موافق تعطیلی مدارس بود و حتی خبر تعطیلی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش استان اعلام شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار