استاندار گلستان از ارسال 16 هزار اثر به بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز خبر داد و گفت: به برکت این اجلاسیه بیش از یک هزار مراسم در مدارس برگزار شد.

ارسال 16 هزار اثر اجلاسیه سراسری نماز/ گلستانی‎ها 50 میلیارد تومان زکات پرداخت کردند

به گزارش گلستان ۲۴؛ هادی حق‎شناس صبح امروز در بیست و هشتمین اجلاسیه سراسری نماز اظهار کرد: به برکت نماز اهالی فرهنگ، فرهنگیان و مدیران دستگاه‎های اجرایی طی روزهای گذشته از درس‎های از قرآن حجت‎الاسلام محسن قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور بهره‎مند شدند.

وی به به وحدت در استان گلستان اشاره کرد و افزود: وحدت اقوام در استان گلستان یک ظرفیت بی‎نظیر محسوب می‎شود و ما در اوقات مختلف از این نعمت بهره‎مند شدیم.

استاندار گلستان تأکید کرد: برپایی نماز در نظام اسلامی به برکت وجود امام راحل و مقام معظم رهبری بود، پیام معظم‎له در 28 اجلاس سراسری نماز نگاه‎ها را معطوف به اهمیت نماز کرده است.

حق‎شناس گفت: در قرآن کریم آمده است کسانی که در زمین توان و قدرت دارند نماز به پا دارند زکات بدهند و امر به معروف و نهی از منکر کنند.
وی با بیان اینکه گلستانی‎ها در سال گذشته بیش از 50 میلیارد تومان زکات پرداخت کردند، ابراز کرد: مردم گلستان همیشه در معروف‎ها پیشقدم هستند  و اگر اندک منکری وجود داشته قطره‎ای در دریای معروف مردم استان گلستان است.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: گلستان ظرفیت بی‎نظیری در پهنه ایران اسلامی است و از لحاظ جمعیت و وسعت رتبه 14 و 21 را دارد اما از لحاظ تولید محصولات کشاورزی رتبه های یک رقمی را به خود اختصاص داده است.

حق‎شناس بیان کرد: اگر اندک توجهی به زیرساخت‎های استان گلستان شود و محصولات کشاورزی به صنایع تبدیلی تبدیل شود به طور قطع این استان با وجود امکانات خداددی اقلیم‎های متنوع و مرزهای زمینی و هوایی می‎تواند به توسعه گلستان و کشور کمک کند.

وی از ارسال 16 هزار اثر به اجلاسیه سراسری نماز خبر داد و یادآور شد: به برکت این اجلاسیه بیش از یک هزار مراسم در مدارس برگزار شد.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار