رئیس اداره قرآنی اوقاف گلستان:

رئیس اداره قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان گفت: محفل انس با قرآن کریم در 13 بقعه متبرکه گلستان برگزار می‌شود.

محفل انس با قرآن کریم در 13 بقعه متبرکه گلستان برگزار می‌شود

به گزارش گلستان24؛حجت‌الاسلام مصطفی فرخی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: محفل انس با قرآن کریم در 13 بقعه متبرکه گلستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه رمضان ماه مهمانی خداوند متعال است، تصریح کرد: اداره اوقاف و امور خیریه استان گلستان در ایام مبارک رمضان چهار برنامه ویژه برگزار می‌کند از جمله محفل انس با قرآن کریم در 13 بقعه متبرکه استان گلستان، کرسی تلاوت قرآن کریم در 108 بقعه متبرکه استان گلستان و ترتیل خوانی و جزء خوانی در 26 بقعه متبرکه استان گلستان برگزار می‌شود.

رئیس اداره قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان از برگزاری جلسات قرآن کریم در بیش از 150 بقعه متبرکه استان خبر داد و ابراز کرد: برگزاری جلسات قرآن کریم در 156 بقعه برگزار می‌شود و این جلسات با حضور روحانیون مبلغ برگزار می‌شود.

فرخی با بیان اینکه تلاوت قرآن کریم در ماه مبارک رمضان ثوابی جزیل دارد، خاطرنشان کرد: رمضان ماه مهمانی خدا است و برای رسیدن به قرب الهی تلاوت قرآن کریم بسیار سفارش شده است.

*غیبت کردن در ماه مبارک رمضان روزه را باطل می‌کند/ در ماه مبارک رمضان باید به فکر مستمندان باشیم

وی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان باید به فکر مستمندان باشیم، اذعان کرد: به یاد داشته باشیم که ماه رمضان ماه افطاری دادن به ایتام و مستضعفان است و خداوند متعال سفارش کرده است که در این ایام به داد محرومان و مستضعفان جامعه برسیم و با افطاری دادن ساده، ثواب بسیاری را برای آخرت خود جمع‌آوری کنیم.

رئیس اداره قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان با تاکید بر اینکه غیبت کردن در ماه مبارک رمضان روزه را باطل می‌کند، ابراز کرد: در ماه مبارک رمضان باید تمام اعضای بدن نیز روزه باشند دروغ، غیبت، تهمت، افترا به مومن دیگر باعث باطل شدن روزه خواهد شد.

فرخی با بیان اینکه ماه رمضان ماه مهمانی خداست، تصریح کرد: در این ماه باید بسیار قرآن تلاوت کرد، تسبیح و ذکر خدا گفت زیرا خواندن قرآن باعث روشنی دلها می‌شود و قلب را به خدا نزدیک‌تر می‌کند.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار