نماینده ولی فقیه در گلستان:

نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: اگر امروز جوانان جامعه با معنای آیات شریفه قرآن کریم آشنا نباشند تلاوت به‌تنهایی اثرگذار نخواهد بود لذا باید محتوای آن هم به جامعه معرفی شود.

محتوای قرآن به جامعه معرفی شود

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ آیت‌الله سید کاظم نورمفیدی، در سومین همایش بزرگ قرآنیان استان گلستان با بیان اینکه بهترین معرف قرآن خود قرآن است، اظهار کرد: قاریان باید توجه داشته باشند که قرآن خود را چگونه معرفی کرده است.

وی افزود: به تعبیر خود قرآن، این کتاب آسمانی نور، ذکر، هدایت‌گر و معجزه برای انسان است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان گفت: برگزاری این‌گونه مراسم گام نخستی است برای اینکه بتوانیم با تلاوت و حفظ قرآن وارد محتوای این کتاب آسمانی شویم.

وی تصریح کرد: اگر انسان با حضور دل آیات شریفه قرآن را گوش دهد حتماً در وجود آن تحول ایجاد می‌شود که ما باید این‌گونه به دنبال قرآن باشیم.

آیت‌الله نور مفیدی با اشاره به اهمیت نقش قرآن در زندگی بشر، اظهار کرد: قرآن باعث تحول دنیای جاهلیت عرب شد.

وی خطاب به مسئولان قرآنی، تصریح کرد: همان‌گونه که جوانان قرائت و تلاوت قرآن را دنبال می‌کنند باید راه‌حلی اندیشید تا از معنا و مفهوم آیات شریفه هم بهره‌مند شوند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان گفت: اگر امروز جوانان جامعه بامعنا آیات شریفه قرآن کریم آشنا نباشند تلاوت به‌تنهایی اثرگذار نخواهد بود.

وی افزود: اکنون سال‌ها است که در بخش قرائت و تلاوت قرآن کریم متوقف شدیم و باید راهی را دنبال کنیم که محتوای قرآن را به همراه داشته باشد.

آیت‌الله نور مفیدی اظهار کرد: با فرارسیدن ماه مبارک رمضان جوانان نباید از نماز شب و دیگر مناجات‌ها غافل شوند چراکه این‌ها برکات بسیار بزرگی است که تا انسان ورود پیدا نکند آن را احساس نخواهد کرد.

گفتنی است در این مراسم از خانواده شهید علیرضا طغرایی به‌عنوان شهید شاخص تقدیر شدند.


انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار