استاندار گلستان با بیان از ۳ ماه قبل برنامه های ویژه ای متناسب با اجلاس سراسری نماز در مدارس استان برگزار شده است, اظهار کرد: گلستان دارای ۲۶۰۰ مدرسه با ۲۳ هزار معلم است که نقش تاثیرگذاری در توجه بیش از ۳۶۲ هزار دانش آموز گلستانی به نماز دارند.

مدارس و معلمان نقش تاثیرگذاری در توجه دانش آموزان به نماز دارند
به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر هادی حق شناس عصر امروز پنج شنبه ۲۱ آذر در حاشیه بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز با عنوان «نماز و مدرسه» در گفتگو با رادیو معارف تصریح کرد: بیش از هزار برنامه مرتبط با اجلاسیه نماز در مدارس استان برگزار شده و بیش از ۱۶ هزار اثر از دانش آموزان سراسر کشور به دبیرخانه رسیده است.
 
وی افزود: با توجه به اینکه بیست و هشتمین اجلاس نماز در گلستان برگزار شد قاعدتا اجلاس های قبلی با آن مقایسه می شود و همه در استان تلاش کردند این اجلاس با بالاترین کیفیت برگزار شود.
 
استاندار گلستان ضمن تقدیر از پیام ارزشمند مقام معظم رهبری به این اجلاس و حضور مهمانان از اقصی نقاط کشور ,خصوصا رییس قوه قضاییه، گفت: تلاش کردیم در بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز بیش از پیش به محتوا توجه شود و امیدواریم گلستان میزبان خوبی برای این آیین بوده باشد.
 
دکتر حق شناس یادآور شد: باید به مدارس به عنوان یکی از کانون های اصلی توجه داشت چرا که آموزش به دانش آموزان یقیناً ماندگار خواهد بود.
 
وی افزود: مراسماتی همچون اجلاس سراسری نماز ظرفیتی برای معرفی ظرفیت ها و توانمندی های گلستان است تا بتوانیم بر بسیاری از مشکلات استان غلبه کنیم.
لازم به ذکر است در این اجلاس از دستگاه های برتر و نمونه در حوزه نماز از استان های مختلف تقدیر شد.
 
گفتنی است در پایان این اجلاسیه تفاهم نامه ستاد اقامه نماز و استانداری گلستان پیرامون دستاورد های بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز منعقد گردید.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار