شهردار گرگان با اشاره به افتتاح روگذر سربازان گمنام امام زمان (عج) در روز دوشنبه 25 آذرگفت : سرویس ایاب و ذهاب برای حضور شهروندان در مراسم افتتاح رایگان خواهد بود.

25 آذرماه افتتاح بزرگترین پروژه عمرانی گرگان / سرویس ایاب و ذهاب رایگان جهت حضور در مراسم

به گزارش گلستان ۲۴؛ عبدالرضا دادبود شهردار گرگان در بازدید از آخرین وضعیت اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح سربازان گمنام امام زمان (عج) اظهار کرد: عملیات احداث این پروژه به همراه 60 متری موسوم به افسران که اکنون به نام خلیج گرگان نامگذاری شده و همچنین ساماندهی و بازآفرینی میدان بسیج به پایان رسیده و اقدامات اجرای فضای سبز و زیباسازی آن باقی مانده است.

دادبود ادامه داد: این پروژه روز دوشنبه 25 آذرماه جاری ساعت 14 با حضور مردم استان به عنوان بزرگترین پروژه عمرانی تاریخ شهرداری گرگان افتتاح خواهد شد و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه دستاورد حمایت مردم و هدایت آنها است که خوشبختانه شهرداری گرگان توانسته این پروژه را در یکی از محروم‌ترین نقاط شهر با هزینه بالغ بر 50 میلیارد تومان اجرا کند.

دادبود بیان کرد: امیدوارم این پروژه بتواند در توسعه شهری و بهبود عبور و مرور موثر باشد و بتوانیم با حمایت بیش از پیش مردم پروژه‌های بزرگتری را در شهر گرگان اجرا کنیم.

شهردار گرگان در خصوص خدمات سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گرگان برای مراسم افتتاح پل روگذر سربازان گمنام امام زمان (عج) به عنوان بزرگترین پروژه عمرانی تاریخ شهرداری گرگان اظهار کرد: برای حضور شهروندان به مراسم افتتاح این پروژه بزرگ سرویس ایاب و ذهاب در تمامی 32 خط اتوبوس گرگان فعال خواهد بود.

وی ادامه داد: در این راستا از ساعت 12 و 30 دقیقه تمامی خطوط اتوبوس گرگان سرویس رایگان را به سمت مراسم افتتاح برقرار خواهد کرد و شهروندان از تمامی نقاط شهر می‌توانند از طریق اتوبوس به صورت رایگان در مراسم حاضر شوند.

شهردار گرگان تاکید کرد: همچنین با توجه به آغاز هفته حمل و نقل همزمان با روز افتتاح این پروژه بزرگ، تمامی سرویس‌های اتوبوس در روز 25 آذر در شهر گرگان به صورت رایگان خواهد بود.

دادبود بیان کرد: شهروندان در روز 25 آذر می‌توانند در تمامی 32 خط اتوبوس در گرگان از این سرویس حمل و نقل عمومی به صورت رایگان استفاده کنند.

گفتنی است، مراسم افتتاح و بهره‌برداری از پروژه تقاطع غیرهمسطح سربازان گمنام امام زمان (عج) گرگان ساعت 14 روز دوشنبه 25 آذرماه برگزار خواهد شد.

همچنین بهره‌برداری از پروژه 60 متری بلوار خلیج گرگان به میدان بسیج در امتداد پروژه مذکور و اصلاح هندسی میدان بسیج همزمان با افتتاح این تقاطع غیرهمسطح انجام خواهد شد.

/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار