شهردار گرگان گفت: با توجه به آغاز هفته حمل و نقل و افتتاح پروژه بزرگ عمرانی "پل روگذر سربازان گمنام امام زمان(عج)" تمامی سرویس‌های اتوبوس در شهر گرگان در روز ۲۵ آذر رایگان خواهد بود.

سرویس‌دهی رایگان اتوبوسرانی گرگان

به گزارش گلستان ۲۴؛ عبدالرضا دادبود با اشاره به خدمات سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گرگان برای مراسم افتتاح «پل روگذر سربازان گمنام امام زمان(عج)» به عنوان بزرگترین پروژه عمرانی تاریخ این شهرداری، اظهار کرد: برای حضور شهروندان به مراسم افتتاح این پروژه بزرگ سرویس ایاب و ذهاب در تمامی ۳۲ خط اتوبوس گرگان فعال خواهد بود.

وی ادامه داد: در این راستا از ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه تمامی خطوط اتوبوس گرگان سرویس رایگان را به سمت مراسم افتتاح برقرار خواهد کرد و شهروندان از تمامی نقاط شهر می‌توانند از طریق اتوبوس به صورت رایگان در مراسم حاضر شوند.

شهردار گرگان تاکید کرد: با توجه به آغاز هفته حمل و نقل همزمان با روز افتتاح این پروژه بزرگ، تمامی سرویس‌های اتوبوس در روز ۲۵ آذر در شهر گرگان به صورت رایگان خواهد بود.

دادبود عنوان کرد: شهروندان در روز ۲۵ آذر می‌توانند در تمامی ۳۲ خط اتوبوس در گرگان از این سرویس حمل و نقل عمومی به صورت رایگان استفاده کنند.

خاطرنشان می‌سازد: مراسم افتتاح و بهره‌برداری از پروژه تقاطع غیرهمسطح سربازان گمنام امام زمان (عج) گرگان ساعت ۱۴ روز دوشنبه ۲۵ آذرماه برگزار خواهد شد. همچنین بهره‌برداری از پروژه ۶۰ متری بلوار خلیج گرگان به میدان بسیج در امتداد پروژه مذکور و اصلاح هندسی میدان بسیج همزمان با افتتاح این تقاطع غیرهمسطح انجام خواهد شد.

/ایمنا

ارسال نظر

  • شهروندان
    0

    با سلام لطفا این متن که خواسته مردمی هم هست را متشر کنید...


    "ضرورت اصلاحات گسترده ترافیکی در بلوار شهید صیادشیرازی شهر گرگان"



    اگر از یدک کش های حمل خودرو واقع در شهر گرگان، آماری بگیریم که روزانه به کدام نقطه شهر جهت تصادفات اعزام می شوند... قطعا اولین اشاره آنها بلوار صیاد شیرازی می باشد!

    این بلوار پرحادثه که بعنوان خطرناکترین مسیر شهر گرگان (و حتی کشور) شناخته می شود، بطول تقریبی ۶ کیلومتر منطقه غرب را به جنوب گرگان متصل کرده و عملیات احداث آن در اواخر دهه هفتاد و در زمان شورای شهر اول شروع شد.

    به گفته بسیاری از افراد آگاه و کارشناسان، یکی از مهمترین عوامل در غیر استاندارد بودن این بلوار (که شامل عرض بسیار کم و پیچ های متعدد ۹۰ درجه می باشد) را می توان در اعمال نفوذ افراد خاص! جهت عبور این مسیر از کنار زمین های خود و... عنوان کرد!

    همچنین بریدگی ها و دوربرگردان های بسیار خطرناک این منطقه که بعلت شیب و موج دار بودن کل مسیر ، دید رانندگان را محدود ساخته و در بسیار از مواقع منجر به تصادفات وحشتناک می شود ( درست مشابه بریدگی معروف مقابل علوم پزشکی که سال گذشته منجر به جان باختن مسئولان تامین اجتماعی گردید)!!

    اما به هر حال بیش از ۱۵ سال است که بلوار صیاد شیرازی مورد بهره برداری شهروندان قرار گرفته و هر سال نیز بر ترافیک آن افزوده می شود و همچنین ساخت و سازها نیز در پیرامون آن رو به گسترش است و لازم است در سریعترین زمان ممکن اقداماتی اصلاحی جهت جلوگیری از بروز حوادث ترافیکی بیشتر در آن صورت بگیرد.

    پیشنهادات زیر می تواند مورد توجه و مطالعه مسئولان شهری و کارشناسان ترافیک قرار بگیرد:

    1⃣ تبدیل پیچ ۹۰ درجه واقع در سه راهی گلند به میدان

    2⃣ تبدیل تقاطع روستای توشن و انتهای ایرانمهر به میدان ( جهت حذف دو بریدگی بسیار خطرناک)

    3⃣ حذف دو پیچ ۹۰ درجه نزدیک به هم واقع در سه راهی انتهای امام رضا(ع) به این بلوار با احداث یک میدان بیضی شکل

    4⃣ عریض کردن بلوار در مناطقی که هنوز ساخت و ساز صورت نگرفته ( از سمت بیمارستان تا میدان باهنر )

    5⃣ استفاده بیشتر از علائم ترافیکی، چراغ های رهنما و افزایش روشنایی مسیر جهت دید بهتر در شب

    با توجه به موارد فوق از شورای محترم شهر و شهردار پر تلاش گرگان خواهشمندیم پس از افتتاح پروژه بزرگ روگذر و ۶۰ متری افسران، حتما برنامه ها و اقدامات عاجلی برای اصلاح ترافیکی این مسیر مهم و پرخطر داشته باشند و آن را در اولویت طرح های آینده جهت بهبود عبور و مرور شهر گرگان قرار دهند تا از خسارات جانی و مالی شهروندان جلوگیری شود. / کانال تلگرامی گرگان و توسعه

  • شهروندان
    0

    لینک زیر تصویر مربوط به متن مورد نظر می باشد...

    https://8pic.ir/uploads/Gorgan.jpg

آخرین اخبار