سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان تاکید کرد

شاهین طبع گفت: توجه بیشتر و سازماندهی بهتر تماشاچیان باید در دستور کار باشد و در کشورهای مختلف تیم های زیادی وجود ندارد که چنین هواداری داشته باشند.

توجه و سازماندهی بهتر تماشاگران بسکتبال گرگان/ تماشاگران سرمایه های بسکتبال گرگان هستند

به گزارش گلستان ۲۴؛ «مهران شاهین طبع» امروز(یکشنبه 19 آبان) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: شرایط در این دوره از مسابقات لیگ به گونه ای شد که بتوانیم در خدمت تیم گرگان باشم و از این موضوع خوشحال هستم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان ادامه داد: شناخت خوبی نسبت به بسکتبال و بازیکنان و گذشته بسکتبال این شهر دارم و گرگان برای من بسیار قابل احترام است.

شاهین طبع بیان کرد: بسکتبال این شهر تفاوت زیادی با دیگر ورزش ها حتی در دیگر استان ها دارد هواداران این شهر بسکتبال را خوب می فهمند و با جان و دل تیم را تشویق می کنند و یکی از خواسته های قلبی ما این است هواداران را راضی نگهداریم.

وی افزود: بازی با نیروی زمینی برای مردم اهمیت داشت و همه تلاش خود را کردیم که بتوانیم نتایج خوبی بدست بیاورم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان متذکر شد: توجه بیشتر و سازماندهی بهتر تماشاچیان باید در دستور کار باشد و در کشورهای مختلف تیم های زیادی وجود ندارد که چنین هواداری داشته باشند.

شاهین طبع متذکر شد: بسیاری از تیم های بزرگ حتی با استخدام بازیکن خوب و ملی همواره مشکل در جذب مخاطب بسکتبال داشتند و از ته قبل می گویم که باید قدردان هواداران بسکتبال شهرداری گرگان باشیم و این تماشاگران سرمایه های بسکتبال به شمار می رود.

وی افزود: سال گذشته پس از مسابقات نیم نهایی و نهایی در گرگان مسئولان کشور به این مسئله تاکید داشتند که شرایط گرگان به گونه ای است که باید توجه بیشتری به این شهر شود.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان ابراز داشت: با انجام هزینه های بیشتر دیگر تیم ها بازیکنان ملی در دیگر تیم ها حضور دارند و نتوانستیم چند بازیکن تیم ملی را برای بسکتبال گرگان به خاطر اینکه دیر اقدام کردیم جذب کنیم ولی این تیم جوانان خوبی دارد و تمرین های خوبی نیز تیم داشته داست.

شاهین طبع تاکید کرد: لیگ امسال 14 تیمی است و شرایط لژیونرها مشخص نیست و به تدریج باید پیش برویم و از ظرفیت بازیکنان جوانی در جریان مسابقات استفاده کنیم.

وی متذکر شد: هرچه در لیگ به جلو برویم  بازی های سختی در پیش رو داریم و نفر اضافی و خارجی نیز جزو مواردی است که دیگر تیم ها نیز در نظر دارند و ما نیز مستثنی نیستیم.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار