حجت الاسلام طاهری گفت: در جهانی زندگی می کنیم که سیاستمداران نظام سلطه با کوبیدن نعل وارونه به مرکب های خود در تلاش هستند که واقعیت های جهان را معکوس نمایش دهند.

استکبار جهانی واقعیت ها را وارونه جلو می دهد

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام «سیدعلی طاهری» امروز(دوشنبه 25 آذر) در نخستین هم اندیشی علمی جهان عاری از تروریسم اظهار کرد: در جهانی زندگی می کنیم که سیاستمداران نظام سلطه با کوبیدن نعل وارونه به مرکب های خود در تلاش هستند که واقعیت های جهان را معکوس نمایش دهند.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان ادامه داد: با وجود اینکه اسلام به عنوان عالی ترین دین به شمار می رود به تروریست متهم می شویم و این در حالی است که بیشترین آسیب را ملت ایران در طول انقلاب اسلامی در 40 سال گذشته محتمل شده است.

 

حجت الاسلام طاهری یادآور شد: استکبار جهانی با راه اندای گروه تروریست داعش به دنبال آن هستند که ننگ تروریست را به گردن کشورهای اسلامی بیندازند.

 

وی گفت: امروز در برابر جبهه مقاومت که با آموزه های امام خمینی(رحمه الله علیه) و اندیشه های مقام معظم رهبری استکبار جهانی مستاصل شده است.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان با بیان اینکه کسی امروز در کشور وجود ندارد که از جنایات منافقان بی خبر باشد، افزود: نسل جوان باید بداند که با چه هزینه ای انقلاب اسلامی امروز به دست ما رسیده است.

 

حجت الاسلام طاهری با بیان اینکه باید این جنایت های منافقان را برای جامعه بازگو کنیم و از خانواده شهدا و جانبازان ترور تجلیل داشته باشیم، ابراز داشت: نسل جوان امروز مسئولان آینده کشور هستند و برای آگاهی جامعه باید چنین نشست های علمی در خصوص شهدای ترور باید تداوم پیدا کند.

 

وی خاطرنشان کرد: اگر مسئولان در هر جایی که مسئولیت دارند به وظایف خود درست عمل کنند مشکلات در جامعه کاهش خواهد یافت، فشار استکبار جهانی به جمهوری اسلامی ایران به واسطه تاثیرگذاری ایران در منطقه است.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان با بیان اینکه استکبار به دنبال آن بود که جمهوری اسلامی در مرزهای خود محدود بماند، افزود: امروز مرزهای سیاسی جمهوری اسلامی ایران به مرز رژیم غاصب صهیونیستی رسیده است.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار